Sănătatea femeilor pierde grăsimea coapsei, OBȚINEREA UNEI DESPICĂTURI A COAPSEI (CU IMAGINI) - SFATURI -


pierde greutatea stând la domiciliu pierdere de grăsime de 3 luni

Avertizări Un spațiu pentru coapsă este spațiul dintre coapse atunci când stai cu picioarele împreună. În timp ce multe femei văd că despicarea coapsei este atractivă și de dorit, pot apărea probleme grave de sănătate dacă încercați să faceți o despicare a coapsei înfometându-vă sau făcând mult exercițiu.

Dacă alegeți câteva dintre strategiile din acest articol, faceți-le în mod responsabil și atent.

10 cele mai bune moduri de a pierde grăsimea coapsei

Sănătatea ta este cel mai valoros atu al tău. A calca Partea 1 din 6: Realizați ceea ce este realist și faceți-l în siguranță O divizare a coapsei nu este posibilă fizic pentru toată lumea. Și un decalaj atât de mare la nivelul coapsei pe care îl au unele supermodele nu este cu adevărat normal. În timp ce multor femei - și bărbați - le-ar putea lipsi unele grăsimi, unii oameni nu primesc niciodată mult spațiu între coapse - chiar și după ce au scăpat de excesul de grăsime.

Dacă puteți obține, de asemenea, o divizare a coapsei depinde în mare măsură de genele și de fizicul dumneavoastră. Pentru majoritatea femeilor, șoldurile sunt pur și simplu prea înguste pentru a permite un spațiu deschis între picioare, chiar dacă au puțină grăsime pe picioare.

Dacă șoldurile sunt puțin mai largi, probabil că aveți coapsa despărțită, menținând în același timp o greutate sănătoasă. Stabiliți obiective realiste. Dacă începi să faci dietă și să faci mișcare acum, nu te vei trezi mâine cu o crăpătură a coapsei; trebuie să faci ajustări pe termen lung la întregul tău stil de viață. Poate dura până la trei sau patru săptămâni până când începeți să vedeți modificări fizice. Și chiar și atunci, există femei care nu pot face niciodată o despicătură a coapsei, oricât de subțiri ar fi ele.

Oricum ar fi, nu este sănătos sănătatea femeilor pierde grăsimea coapsei încercați să obțineți o crăpătură a coapsei sărind mesele sau înfometându-vă.

Sfaturi pentru a pierde grăsimea de șold

Rămâneți motivați concentrându-vă dieta pe lucruri care vă vor face să vă simțiți mai bine, mai degrabă decât pe lucruri care vă vor face doar mai frumoși. Poate ai mai multă energie sau vezi brusc că hainele tale se potrivesc mult mai bine.

Poate că acesta nu a fost scopul dietei tale, dar să fii mulțumit de tine este ceva ce ar trebui să învețe toată lumea. Nu lăsați despicarea coapsei să devină o obsesie. Pentru unele femei, acest decalaj al coapsei este meca supremă. Vor atât de mult acest lucru, altfel nu sunt fericiți.

Ce cauzează grăsimea sacului?

În unele cazuri, devine o astfel de obsesie, încât își pierd perspectiva asupra a ceea ce este important în viață, cum ar fi sănătatea sau menținerea contactelor sociale. Un număr îngrijorător de fete tinere încearcă să obțină o crăpătură a coapsei într-un mod foarte nesănătos, cum ar fi foamea și alte tulburări alimentare.

Nu lăsa crăpătura aia coapsei să-ți conducă viața. Coapsele tale nu spun nimic despre ce fel de persoană ești. Nu lăsați pe nimeni să vă spună ce să faceți sau să nu faceți.

Cereți ajutor dacă credeți că eforturile dvs.

grăsimea pierde în greutate pierdere în greutate dr hanford ca

Dacă doriți o despărțire a coapsei și simțiți că singura modalitate de a o obține este înfometându-vă, obțineți ajutor. Anorexia, bulimia sănătatea femeilor pierde grăsimea coapsei alte tulburări alimentare sunt periculoase pentru sănătatea ta fizică și mentală. A nu primi suficientă hrană poate prezenta riscuri grave pentru sănătate, mai ales dacă sunteți adolescent. Îți afectează negativ creierul, inima și chiar organele de reproducere. Căutați următoarele semne că modelul dvs.

Vă simțiți împuterniciți când ați reușit să omiteți o masă? Mintiți cât de mult mâncați? Ți-e frică teribilă să te îngrași? Imaginea ta de sine este legată de greutatea ta? Dacă doriți să încercați să alegeți acea coapsă, faceți-o printr-o combinație între o dietă sănătoasă și exerciții fizice. Încercați să pierdeți kilogramele în exces într-un ritm liniștit prin dietă și exerciții fizice, până când ajungeți la greutatea ideală IMC.

Dacă nu aveți deja o despicătură a coapsei până atunci, probabil că nu este pentru dvs. Chiar și cu sportul, este imposibil să vă antrenați doar o parte a corpului, de exemplu coapsele. Acest mit se numește antrenament simulat. Antrenamentul vizat, de exemplu în zona coapselor, va funcționa - grăsimea dvs. Partea 2 din 6: Dieta într-un mod sănătos Oprește mâncarea nedorită.

În loc să mănânci mai puțin, este mai bine să mănânci lucruri care dau energie corpului tău deci nu există lucruri nesănătoase.

cum sa slabesti 3 kg burner de grăsime hidroxisim

Nu mai mânca lucruri din: Grăsimile trans: aceste grăsimi furioase sănătatea femeilor pierde grăsimea coapsei boli de inimă și colesterol ridicat și se găsesc în principal în fast-food-uri, gustări procesate cum ar fi chipsurialimente prăjite, scurtare și margarină. Verificați ambalajul pentru a vedea dacă ceva conține grăsimi trans.

Zahar: zaharurile procesate sunt bogate în calorii și cu o valoare nutritivă redusă. Evitați băuturile care conțin îndulcitori artificiali precum sucraloză, aspartam sau zaharină, deoarece cercetările au arătat că aceste ingrediente pot fi periculoase pentru sănătatea dumneavoastră. Utilizați alternative la zahăr, cum ar fi sosul de mere neîndulcit în rețete. Mănâncă fibre. Fibrele nu numai că sunt bune pentru dvs. De exemplu, încercați aceste surse de fibre: Fructe și legume: de exemplu țelină, mere, spanac, varză, fructe de pădure, morcovi, pere și portocale și multe altele!

Nuci și fasole: De exemplu, fasole, migdale, fistic, nuci și linte. Includeți superalimente în sănătatea femeilor pierde grăsimea coapsei dumneavoastră. Încă se fac cercetări pentru a vedea dacă au efect efectiv asupra pierderii în greutate, dar multe dintre aceste produse oricum fac deja parte din diete sănătoase, deci nu strică să le consumați în locul produselor cu mai multe calorii.

Printre alimentele superioare pe care le-ați putea adăuga la dieta dvs.

Sfaturi pentru a pierde grăsimea sacului

Ouă, linte, unt de migdale, somon și sardine Ovăz, paste din hrișcă și quinoa Varză, chili, tarhon și avocado Iaurt cu conținut scăzut de grăsimi și brânză parmezană Ulei de masline Nu mâncați în exces. Dacă mănânci sănătos, dar simți că totul nu atinge rezultatul dorit, uită-te la ceea ce mănânci în fiecare zi.

Chiar și modificările mici, cum ar fi consumul cu de calorii mai puțin, pot duce la pierderea în greutate sigură, treptată. Păstrați un jurnal alimentar. Puteți face acest lucru la modă veche, căutând câte calorii are ceva și menționând asta, sau puteți utiliza o aplicație precum MyFitnessPal sau CalorieTeller. Orice ai alege, fii consecvent. Aflați care este rata metabolică bazală metabolismul brut.

Sănătatea femeilor pierde grăsimea coapsei a pierde în greutate în siguranță, trebuie să mâncați o dietă care consumă cu două sute până la trei sute mai puține calorii decât rata metabolică bazală.

Creați un deficit de calorii

Priveste inainte. Dacă ai cedat ispitei, nu te descuraja! Toată lumea greșește din când în când. Ridică-ți locul unde ai rămas. Partea 3 din 6: Strângeți-vă coapsele Fluturele se întind. Stai pe podea și ține-ți spatele drept. Puneți tălpile picioarelor împreună și îndoiți genunchii.

pierderea în greutate de 100 de zile fast mod de a pierde grăsimea burtă

Așezați-vă picioarele cât mai aproape de șolduri fără ca acesta să vă doară. Acum mutați genunchii pe podea și țineți-l timp de zece secunde. Vă puteți ține picioarele cu mâinile, dacă doriți. Este posibil să fi văzut oameni făcând acest exercițiu sănătatea femeilor pierde grăsimea coapsei mișcându-și picioarele în sus și în jos puternic ca un fluturedar se poate răni foarte repede. Păstrați-vă mișcările calme și precise. Faceți întinderea fluturelui înainte de a începe antrenamentul coapsei; astfel se slăbesc și previn rupturile musculare.

Ridicarea piciorului lateral. Întindeți-vă pe partea stângă și sprijiniți-vă capul pe brațul stâng sau susțineți-vă capul cu mâna stângă. Îndoiți genunchiul drept și ridicați piciorul peste piciorul stâng, astfel încât tibia dreaptă să fie pe podea. Păstrați piciorul stâng drept și ridicați ușor piciorul pe expirație.

Cum să arunci grăsimea de șold în mod natural acasă

Coborâți piciorul în timp ce inspirați. Faceți trei seturi de zece repetări pe fiecare parte. Păstrați partea superioară a corpului cât mai dreaptă și mai liniștită posibil, pe măsură ce vă ridicați picioarele. Misca-te incet. Cu cât te miști mai încet, cu atât îți antrenezi mai mult coapsele. Dacă aveți probleme cu spatele, consultați mai întâi medicul dacă acesta este un exercițiu potrivit pentru dumneavoastră. Exerciții interioare ale coapsei.

Account Options

Puteți face aceste exerciții în timp ce stați la birou, dar există și exerciții pe care le puteți face pe podea: Așezat: așezați-vă în poziție verticală pe scaun, cu spatele drept și abdomenul strâns.

Așezați un prosop, o pernă sau alt obiect mic între genunchi și apăsați-l cât mai bine posibil. Țineți-l timp de câteva secunde și apoi eliberați-l.

Repetă asta de douăzeci de ori. Exercițiu Bridge: întindeți-vă pe spate, cu genunchii îndoiți și picioarele cu lățimea șoldului pe podea. Puneți un prosop, o pernă sau un alt tampon moale între genunchi.

Acum ridică șoldurile de pe podea până când corpul tău este complet drept de la genunchi până la umeri pod. Apăsați obiectul dintre picioare cât mai ferm posibil. Repetați acest lucru de sănătatea femeilor pierde grăsimea coapsei de ori și apoi întoarceți din nou spatele la podea. Fii activ.

pierderea vitezei rata metabolică pentru a pierde în greutate

Asigurați-vă că sunteți activ cel puțin treizeci de minute de cel puțin trei ori pe săptămână. Nu numai că vei deveni sănătos și subțire, ci și picioarele tale vor fi mai sănătatea femeilor pierde grăsimea coapsei și mai ferme.

Alergatul, mersul rapid, urcarea scărilor, ciclismul, înotul și dansul sunt toate activități care vă vor oferi picioare frumoase. Găsiți ceva care vă place și continuați să o faceți.

Dacă vă bucurați de ceea ce faceți, veți rămâne motivați. Evitați activitățile care vă oferă picioare foarte tonifiate, cum ar fi genuflexiuni, lunges și alte exerciții de forță a picioarelor. Aceste tipuri de exerciții îți vor oferi picioare frumos tonifiate, dar nu vor deveni mai subțiri și poți uita de acest decalaj.

Aruncând grăsime pe foc

Nu trebuie să evitați complet aceste exerciții, dar nu le faceți prea des. Concentrați-vă mai mult pe antrenamentele cardio care vizează întregul corp. Partea 4 din 6: A face coapsele să arate mai subțiri cu trucuri cosmetice Purtați lenjerie de corp corectivă. Dacă doriți o coapsă despicat în această seară, cel mai bine este sănătatea femeilor pierde grăsimea coapsei vă puneți pantaloni corecți sub haine.

Alegeți o pereche bună de funduri cu un blat de corecție sau un corp de corecție confortabil deasupra. Asigurați-vă că lenjeria corectivă vă acoperă întregul coapsă.

Încercați crema anticelulitic. Atunci când sunt utilizate în mod constant, aceste creme și unguente contribuie la reducerea celulitei.

20 pierdere în greutate în 6 luni pierde grăsimea de burtă în malayalam