Sfaturi pentru pierderea în greutate pentru pcos


Pierde în greutate | ciclul matematică

Dezechilibrele hormonale, rezistența la insulină și inflamațiile legate de această afecțiune fac dificilă pierderea greutății pentru femeile cu PCOS.

Iată 13 sfaturi utile pentru pierderea în greutate cu PCOS.

pierderea în greutate mese 50 film de pierdere în greutate

Pierdere în greutate fairmont wv aportul de carbohidrați Scăderea consumului de carbohidrați poate ajuta la gestionarea PCOS datorită impactului glucidelor asupra nivelului de insulină. Insulina este necesară pentru gestionarea zahărului din sânge și pentru stocarea de energie în corpul tău.

exercițiu mai întâi, mâncați mai târziu.

Cercetarea asociază niveluri ridicate de insulină cu creșterea grăsimii corporale și creșterea în greutate în populația generală - și la femeile cu PCOS 4, 5. Ba mai mult, o dietă cu un nivel scăzut de glicemie poate aduce beneficii femeilor cu PCOS.

Indicele glicemic GI este o măsurare a cât de rapid crește un anumit aliment glicemia. Într-un studiu, femeile și-au mâncat dieta normală timp de 12 săptămâni, urmată de o dietă cu IG scăzută timp de 12 săptămâni.

1. Reduceți aportul de carbohidrați

Măsurile lor de sensibilitate la insulină cât de eficient utilizează organismul insulină au fost semnificativ mai bune în timpul fazei GI-scăzute 7.

La rândul său, acest lucru ar putea ajuta la pierderea în greutate.

Obțineți o mulțime de fibre Deoarece fibra vă ajută să rămâneți complet după masă, o dietă bogată în fibre poate îmbunătăți pierderea în greutate la femeile cu PCOS.

Cu toate acestea, consumul mediu zilnic de fibre pentru femeile din SUA este de numai grame 8, 9. Într-un studiu, aportul mai mare de fibre a fost legat de rezistența la insulină mai mică, de grăsimea totală a corpului și de grăsimea din burtă la femeile cu PCOS - dar nu la femeile fără PCOS Într-un alt studiu efectuat la 57 de femei cu această afecțiune, aportul mai mare de fibre a fost asociat cu o greutate corporală mai mică Mănâncă suficientă proteină Proteina ajută la stabilizarea glicemiei și crește sentimentele de plinătate după masă.

De asemenea, poate ajuta pierderea în greutate prin reducerea poftelor, vă va ajuta să ardeți mai multe calorii și să gestionați hormonii foamei. Dacă te preocupă că nu primești suficientă proteină, o poți adăuga în mesele tale sau poți alege gustări bogate în proteine.

Care este cauza sindromului ovarului polichistic?

Încercați să adăugați în alimentația dvs. Mănâncă grăsimi sănătoase A avea o grămadă de grăsimi sănătoase în dieta dvs. După opt săptămâni, dieta cu un nivel mai mare de grăsimi a avut ca rezultat pierderea mai multă grăsime - inclusiv grăsimea din burtă - decât dieta mai mică în grăsimi, care a redus și masa corporală slabă. De fapt, deși grăsimile sunt bogate în calorii, adăugarea de grăsimi sănătoase în mese poate extinde volumul stomacului și poate reduce foamea.

Acest lucru vă poate ajuta să mâncați mai puține calorii pe parcursul zilei Exemple de grăsimi sănătoase includ avocado, ulei de măsline, ulei de nucă de cocos și unturi de nuci.

concentrați-vă pe fibre.,

În studii, aportul mai mare supliment de arzător de grăsime grăsimi este legat de foamea redusă și pierderea mai mare de grăsime corporală. Mănâncă alimente fermentate Bacteriile sănătoase ale intestinului pot juca un rol în metabolismul și menținerea greutății.

Studiile sugerează că femeile cu PCOS pot avea mai puține bacterii intestinale sănătoase decât femeile fără această afecțiune 15, 16, În plus, cercetările emergente sugerează că anumite tulpini probiotice pot avea impacturi pozitive asupra pierderii în greutate Ca atare, consumul de alimente bogate în probiotice - cum ar fi iaurtul, chefirul, usturoiul și alte alimente fermentate - poate ajuta la creșterea numărului de bacterii benefice din intestin. Puteți încerca, de asemenea, să luați un supliment probiotic pentru a obține aceleași rezultate.

Mâncarea alimentelor bogate în probiotice sau luarea unui supliment probiotic vă poate sprijini bacteriile intestinale, ajutând astfel pierderea în greutate.

Ce este PCOS?

Exersați mâncarea atentă Femeile cu PCOS au încercat deseori multe sfaturi pentru pierderea în greutate pentru pcos și sunt de trei ori mai mari să aibă tulburări alimentare Mâncarea atentă este o soluție potențială. Promovează o creștere a conștientizării de indicii corporale, cum ar fi foamea și plinătatea.

Abordările bazate pe atenție în ceea ce privește alimentele pot ajuta la abordarea comportamentelor alimentare problematice - în special a alimentației afective și a mâncării emoționale Mai mult decât atât, studiile sugerează că practicile alimentare minte pot fi legate de pierderea în greutate Poate fi util în special pentru femeile cu PCOS, care sunt mult mai predispuse la tulburări alimentare.

  1. Dieta PCOS: 7 sfaturi pentru o farfurie mai sănătoasă - Healths -
  2. Pierderea în greutate fetiță
  3. CUM SĂ SLĂBEȘTI CU PIC - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -
  4. Retete low carb legume
  5. Cum să slăbești cu ajutorul PCOS: 13 sfaturi utile - Nutriție -

Limitați alimentele procesate și zaharurile adăugate Un alt sfat pentru a pierde în greutate cu PCOS este reducerea aportului de anumite alimente nesănătoase. Alimentele procesate și zaharurile adăugate pot crește nivelul glicemiei și vă pot crește riscul de rezistență la insulină, care este legat de obezitate Femeile cu PCOS pot prelucra zahărul în mod diferit decât femeile fără el.

raisin bran vă ajută să pierdeți în greutate chumlee russell pierdere în greutate

Cercetările arată că femeile cu PCOS prezintă vârfuri mai mari de zahăr din sânge și niveluri de insulină după ce au consumat aceeași cantitate de zahăr ca și femeile fără această afecțiune Studiile indică faptul că alimentele reale procesate minim, nu numai că cresc glicemia mai puțin decât alimentele extrem de procesate, dar sunt și mai satisfăcătoare Mai mult, experții recomandă ca femeile cu PCOS să-și limiteze consumul de zaharuri adăugate și carbohidrați rafinați pentru a gestiona simptomele și pentru a menține o greutate corporală sănătoasă 2, Alimentele bogate în zahăr adăugat și carbohidrați rafinați includ prăjituri, fursecuri, bomboane și fast-food.

Reduceți inflamația Inflamarea este răspunsul natural al organismului dumneavoastră la infecții sau vătămări. Dar inflamația cronică - care este frecventă la femeile cu PCOS - este legată de obezitate.

mănâncă bile pentru a pierde în greutate pierdere în greutate bones

Zahărul și alimentele procesate pot contribui la inflamație Într-un studiu, 16 femei cu PCOS care au luat o doză de 75 de grame de glucoză - un anumit tip de zahăr - au prezentat markeri de sânge mai mari pentru inflamație, comparativ cu femeile fără această afecțiune O dietă precum cea mediteraneană - care are un conținut ridicat de fructe, legume, cereale sfaturi pentru pierderea în greutate pentru pcos, ulei de măsline și alimente bogate în omega-3, cum ar fi peștele gras - poate proteja împotriva inflamației Mâncarea unei diete bogate în alimente întregi - în special fructe și legume - poate proteja împotriva inflamației.

Nu sunteți subsecvent Restricția caloriilor pe termen lung îți poate încetini metabolismul. Deși restricția de calorii este probabil să conducă la pierderea în greutate pe termen scurt, în timp, organismul se adaptează acestei restricții prin reducerea numărului total de calorii pe care le arde, ceea ce poate duce la redobândirea greutății