Rutina superioară superioară pentru pierderea de grăsimi


Pierderea de grăsime în partea superioară a corpului Soluţii Soluţii Pierderea de grăime din jumătatea uperioară a corpului are câteva abordări diferite. Va trebui ă faceți cardio pentru a arde grăimile.

Antrenează-ți pieptul, brațele și patele pentru a-ți tonific Conţinut: Avertizări Pierderea de grăsime din jumătatea superioară a corpului are câteva abordări diferite. Va trebui să faceți cardio pentru a arde grăsimile. Antrenează-ți pieptul, brațele și spatele pentru a-ți tonifica mușchii și a scăpa de grăsimea enervantă din spate.

Și mănâncă sănătos, astfel încât eforturile tale la sală să nu fie risipite. A calca Metoda 1 din 4: Utilizarea cardio pentru arderea grăsimilor Mergeți la fugă dacă nu puteți merge la sală.

rutina superioară superioară pentru pierderea de grăsimi pierdere în greutate gillette wy

Alergatul este un exercițiu cardio excelent dacă nu aveți acces la biciclete staționare sau mașini de canotaj, dar doriți totuși să faceți un antrenament bun. Încercați să alergați timp de 20 până la 30 de minute la rând, de trei ori pe săptămână.

Cum să slăbești din brațele superioare - Sănătate -

Nu contează cât de repede alergi, atâta timp cât alergi mai repede decât poți merge. Alergatul este un antrenament cardio dur, deci dacă aveți probleme cu picioarele sau genunchii, ați putea dori să încercați altceva.

Mergeți cu bicicleta pentru un antrenament mai puțin obositor. Ciclismul vă oferă același tip de antrenament ca alergatul, dar cu un impact mai mic asupra picioarelor. Puteți merge pe bicicletă cu bicicleta sau rutina superioară superioară pentru pierderea de grăsimi merge la o plimbare cu bicicleta afară. Încercați să pedalați de trei ori pe săptămână timp de 30 până la 45 de minute la un moment dat.

Cele mai bune moduri de exerciții pentru a reduce grăsimea inferioară a burții:

Dacă observați că mersul cu bicicleta este prea ușor, creșteți rezistența bicicletei sau a mașinii de biciclete. Mergeți la înot pentru a vă exercita întregul corp.

Înotul antrenează mușchii din întregul corp și, de asemenea, arde multă grăsime. Puteți face freestyle-ul standard sau puteți practica alte mișcări de înot - fluturele, sânul și spatele - pentru varietate. Cât de mult puteți înota la rând va depinde de starea generală de sănătate, dar începeți să înotați timp de 20 până la 30 de minute, trei zile pe săptămână.

Mergeți la o plimbare pentru un antrenament cu impact redus.

rutina superioară superioară pentru pierderea de grăsimi hack uri ușoare pentru a pierde grăsimea buricului

Mersul pe jos este un exercițiu cardio excelent dacă sunteți rănit sau nu aveți încă rezistența pentru un antrenament mai lung. Faceți o plimbare de de minute de ori pe săptămână. Puteți merge la o plimbare în aer liber, pe o bandă de alergat sau pe o pistă de alergare. Alegeți dintre antrenamentele cardio preferate pe săptămână. Ar trebui să faceți cardio de două până la trei ori pe săptămână timp de 20 până la 30 de minute pe zi.

Puteți face același cardio de fiecare dată sau îl puteți alterna în fiecare zi.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

De exemplu, dacă faceți cardio luni și miercuri, puteți face o plimbare în ambele zile sau puteți face o plimbare în ziua 1 și puteți merge la înot în ziua 2. Metoda 2 din 4: Exercitați-vă pieptul și brațele Faceți bancul cu gantere pentru a vă exercita mușchii pieptului. Intindeți-vă pe spate pe o bancă de antrenament sau pe o altă suprafață plană. Aduceți ganterele la piept, păstrându-le la lățimea umerilor, palmele îndreptate una spre cealaltă. Rotiți brațele astfel încât palmele să fie afară și antebrațul și brațul superior să fie la un rutina superioară superioară pentru pierderea de grăsimi de 90 de grade.

Expirați în timp ce vă strângeți mușchii pieptului pentru a împinge ganterele în sus. Blocați-vă brațele când sunt drepte și respirați din nou.

Exerciții în zona pubiană superioară

Reduceți încet greutatea pe măsură ce inspirați. Faceți trei seturi de opt până la 10 repetări ale acestui exercițiu. Pentru a afla cât de multă greutate ar trebui să utilizați, determinați cea mai mare greutate pe care o puteți schimba într-o singură repriză. De exemplu, dacă cea mai mare greutate pe care o puteți schimba într-o singură repriză este de 5 kg, atunci ar trebui să utilizați gantere de 3 kg pentru seturile dvs.

Dacă începe să simtă că nu există rezistență la greutatea pe care o folosești, ia din nou testul cu cea mai mare greutate și reglează greutățile pe care le folosești. Faceți o apăsare pe umăr cu un braț pentru a vă dezvolta tricepsul. Stați cu picioarele puțin mai puțin decât lățimea umerilor.

Țineți ganterele în lateral. Ridicați o bară astfel încât să fie la același nivel cu umărul, cu palma îndreptată înainte - aceasta este poziția dvs. Expirați și împingeți bara în sus, astfel încât brațul să fie complet extins. Așteptați o secundă și apoi coborâți din nou bara. Faceți opt până la 10 repetări, apoi schimbați brațele. Repetați trei rutina superioară superioară pentru pierderea de grăsimi.

PIERDEREA DE GRĂSIME îN PARTEA SUPERIOARĂ A CORPULUI - SOLUŢII -

Rând în poziție verticală pentru a vă sculpta spatele. Stați cu picioarele la lățimea umerilor. Țineți o ganteră în fiecare mână cu palmele îndreptate spre coapse.

Țineți spatele drept și brațele ușor îndoite.

rutina superioară superioară pentru pierderea de grăsimi poate tăierea ierbii ajută la pierderea în greutate

Ridicați ganterele spre umeri în timp ce expirați, ținându-le cât mai aproape posibil de părțile laterale. Păstrați coatele deasupra antebrațelor în timp ce vă ridicați și aduceți ganterele cât mai rutina superioară superioară pentru pierderea de grăsimi de bărbie.

Țineți ganterele pentru o secundă și respirați pe măsură ce le coborâți încet. Repetați acest lucru în trei seturi de 10 până la 12 repetări.

Cum să pierzi grăsimea superioară a spatelui

Faceți o împingere înclinată. Stați în fața unei bănci sau a unei elevări. Așezați-vă mâinile pe bancă sau platformă, cu mâinile ușor depărtate de lățimea umerilor. Mutați-vă picioarele înapoi, astfel încât corpul să fie drept și brațele să fie drepte în sus de pe platformă. Păstrați-vă corpul drept și coborâți-vă încet pe marginea platformei sau a băncii. Apoi împingeți corpul înapoi până când brațele sunt din nou drepte.

Faceți trei seturi de 8 până la 15 repetări. Faceți extensii triceps. Așezați-vă pe spate pe o bancă de antrenament sau pe altă suprafață plană.

Pierde burta și spate grăsimea în 14 zile! Program gratuit de antrenament acasă

Ține ganterele în fața ta cu brațele la un unghi de 90 de grade față de bancă și corp. Ține-ți coatele ascunse cu palmele îndreptate una spre cealaltă.

Prosoapă pentru față - Amestecă-ți rutina de antrenament cu aceste exerciții eficiente la spate folosind gantere și bile. Asigurați-vă că vă încălziți înainte de a face aceste exerciții. Mențineți o postură bună, respirați și expirați în timp ce efectuați exercițiile și faceți o pauză de cel puțin 15 secunde între fiecare exercițiu. Notă: Dacă aveți o problemă a spatelui inferior, evitați exercițiile cum ar fi înotători, fluturi, superman hold, fly fly și lift back. Discutați cu un kinetoterapeut pentru a cunoaște cele mai bune exerciții pentru dvs.

Inspirați și mențineți brațele nemișcate și coborâți ganterele la urechi și îndoiți brațele la coate. Când ganterele ajung la urechi, strângeți tricepsul pentru a ridica ganterele înapoi în timp ce expirați.

rutina superioară superioară pentru pierderea de grăsimi vegnews pierde in greutate

Faceți trei seturi de șase până la opt repetări. Alegeți două sau trei dintre aceste exerciții pentru antrenament. Nu trebuie să faceți toate aceste exerciții. În schimb, puteți opta pentru două sau trei în zilele în care lucrați pe piept și brațe. Metoda 3 din 4: Sculptați-vă mușchii spatelui Faceți chin-up-uri.

Trenul nu arde grăsime

Apucați bara de bărbie cu palmele în față și brațele puțin mai apropiate decât lățimea umerilor. Brațele ar trebui să fie complet extinse deasupra dvs. Expirați în timp ce ridicați corpul până când capul este la același nivel cu bara. Țineți această poziție cu bicepsul ușor contractat, apoi expirați în timp ce vă coborâți încet înapoi în poziția dvs. Dacă nu ai puterea să faci asta de unul singur, roagă pe cineva să te sprijine ținându-ți picioarele.

Faceți cinci seturi de câte două până la trei repetări. Faceți rânduri de gantere pentru a vă antrena spatele și brațele. Sprijiniți-vă pe o bancă de antrenament cu genunchiul drept și îndoiți-vă din talie până când corpul superior este paralel cu podeaua, apoi așezați mâna dreaptă pe bancă.

Luați o ganteră de pe podea cu mâna stângă și țineți-o cu palma îndreptată spre trunchi, brațul întins și spatele drept. Expirați în timp ce ridicați încet gantera, îndoiți brațul la cot și cu brațul aproape de trunchi. Îndepărtați-vă mușchii spatelui atunci când bara a ajuns la piept.

Slăbitul din greutate Vs. Pierderea de grăsime din partea superioară a corpului, Exerciții pentru slăbit în zona umerilor Secretele Caloriilor Răspunsul 2: O mulțime de oameni au această întrebare, iar răspunsurile pot fi destul de frustrante, deoarece formatorii cad în ambele tabere. Persoanele care caută să piardă multă greutate ar beneficia probabil de un antrenament complet al corpului, deoarece este probabil să rămână active pe picioarele lor pentru perioade mai lungi de timp. Unii oameni, de asemenea, consideră că antrenamentele complete ale corpului imită viața reală mai mult, deoarece nu sunteți specializați la fel de mult decât să vă împărțiți părțile corpului în pierderea de grăsime din partea superioară a corpului zile.

Respirați în timp ce coborați bara pe podea. Faceți trei seturi de opt până la 10 repetări pe fiecare parte a corpului. Ridicați deltul spate îndoit. Așezați-vă pe marginea unei bănci de exerciții, cu picioarele unite și două gantere așezate ușor în spatele picioarelor.

Îndoiți-vă prin talie, țineți spatele drept și palmele împreună și apucați ganterele.

Arde grăsimea de pe burtă în 10 zile cu o bătură fantastică

Păstrați brațele ușor îndoite și expirați în timp ce ridicați ganterele fiecare într-o parte, până când brațele sunt paralele cu podeaua. Țineți ganterele în poziție pentru o secundă și apoi coborâți-le încet în timp ce inspirați. Alegeți două sau trei exerciții pe care să le adăugați la rutina de antrenament.

Pentru a obține o definiție reală în spate și a topi grăsimea, va trebui să vă diversificați antrenamentul în acea zonă. Incorporarea a două sau trei dintre aceste exerciții în rutina dvs. Metoda 4 din 4: Mâncați o dietă sănătoasă Mănâncă trei mese bine echilibrate pe zi pentru a scăpa de grăsimea din burtă.

  1. 9 moduri simple de exerciții pentru a reduce grăsimea inferioară a buricului - Modă -
  2. Pierdere în Greutate poate funcționa arde ultimul pic de burtă grăsime?
  3. Cum ardeți grăsimea brațului
  4. Cel mai bun mod de a pierde pierderea în greutate
  5. Deoarece tilul de viață modern e te foarte edentar, cu toții avem tendința de a crește greutatea datorită tiparului de lucru agitat, iar exercițiul fizic ocupă un loc pe pate.
  6. Cum să pierzi grăsimea buricului folosind ierburi

Trei mese bine echilibrate pe zi te ajută să slăbești. De exemplu, o cină echilibrată poate consta în file de pui prăjit, legume aburite și orez cu cereale integrale.

rutina superioară superioară pentru pierderea de grăsimi slimming de pantofi

Nu mai beți sifon. Chiar și soda dietetică poate crește grăsimile din jurul stomacului. Lăsați sifonul deoparte - ușor sau simplu - și beți în schimb apă aromată. Dacă ți-e dor de bulele de sifon, poți încerca apă carbogazoasă. De asemenea, ar trebui să opriți băuturile energizante.

De obicei, conțin mult zahăr.

Reglarea dietei Grăsimea pe brațele superioare poate fi jenantă și poate face ca găsirea ținutei perfecte să devină o provocare.

Puteți încerca versiuni fără zahăr dacă doriți, dar verificați conținutul lor nutrițional pentru a vă asigura că nu există cu adevărat zahăr în ele.

Mănâncă mai multe fibre pentru a scăpa de grăsime. Fibrele ianuarie sfaturi pentru pierderea in greutate vor face să te simți mai plin mai mult timp, ceea ce îți va reduce pofta de mâncare nedorită.

Caloriile goale din junk food acumulează grăsimi în spate, astfel încât consumul de mai multe fibre vă poate ajuta să reduceți depozitele de grăsimi de pe spate.

Înlocuiți în mod regulat pâinea albă și pastele cu versiuni cu cereale integrale și adăugați fasole și nuci în dieta dumneavoastră. De exemplu, puteți înlocui pastele albe cu o versiune cu cereale integrale și puteți mânca în continuare pastele preferate.

Mai puțin zahăr în dieta ta. Dacă mănânci prea mult zahăr, corpul tău va produce mai multă insulină și va stoca mai multe grăsimi. Stai departe de dulciuri și junk food, care conțin mult zahăr. De asemenea, verificați etichetele nutriționale ale alimentelor preferate - chiar și versiunile ușoare au adesea mai mult zahăr decât credeți.

Rămâneți la g zahăr pe porție. Dacă vă este greu să reduceți zahărul, puteți începe prin a înlocui alimentele cu un conținut ridicat de zahăr cu cele cu puțin zahăr.