Pranz sanatos pentru slabit


pranz sanatos pentru slabit

Slăbit rapid: Idei pentru un prânz săţios care nu îngraşă Slăbit rapid: Idei pentru hoteluri slimming prânz săţios care nu îngraşă De Ioana Maroşan Nu mai ai idei pentru masa de prânz?

Te-ai săturat de lipsa de diversitate a alimentelor pe care le consumi în fiecare zi la prânz? Îţi oferim câteva idei pentru o masă consistentă, dar cu cât mai pranz sanatos pentru slabit calorii posibil. Nu mai ai idei pentru masa de prânz? Dacă ţi-ai propus să mănânci sănătos şi să alegi combinaţiile alimentare hipocalorice, opţiunile pentru masa de prânz par să se reducă foarte mult.

Vezi cum colegii tăi aleg soluţia cea mai simplă - fast-food, covrigi, şaorma, pizza sau cartofi prăjiţi - dar tu nu mai vrei să mănânci nesănătos şi să îţi faci griji pentru kilogramele care se adună.

Să nu crezi că eşti nevoită să te înfometezi sau să mănânci numai salate până îţi ies pe urechi. Trebuie doar să te organizezi şi să faci combinaţii cât mai diverse, însă fără să-ţi pui în pericol silueta. Iată câteva soluţii pentru un prânz săţios pranz sanatos pentru slabit nu îngraşă: 1. Sandviş cu hummus, legume şi brânză La capitolul sandvişuri poţi să faci diverse combinaţii pentru a obţine ceva foarte gustos şi săţios.

De exemplu, poţi să-ţi faci un sandviş cu: humus pastă de năutsalată verde, ardei roşu, avocado, 1 felie de brânză, rondele de ceapă.

Ce trebuie să conțină un prânz sănătos

Este recomandat să le combini cu salate în funcţie de gusturile tale. Supă cremă de legume Singura condiţie este să nu foloseşti făină şi smântână la prepararea lor. Înlocuieşte pranz sanatos pentru slabit cu avocado pentru a-i conferi consistenţa cremoasă şi făina de in în loc de făină albă de grâu.

pranz sanatos pentru slabit

O torni într-un borcănel care se închide bine şi o poţi servi la birou alături de o salată cu multe legume, verdeaţă şi piept de pui. Orez brun cu legume Alege întotdeauna orezul brun pe care să-l combini cu multe legume.

pranz sanatos pentru slabit

Paste integrale cu sos de roşii Alege pastele din făină integrală şi nu le combina niciodată cu carne. Alege sosuri uşoare de roşii, ulei de măsline, puţin usturoi, frunze de busuioc sau diverse legume broccoli, pranz sanatos pentru slabit făcute sote şi amestecate cu pastele. Sau un file de peşte la grătar. Omletă din tofu brânză de soia cu ceapă şi ardei Se scurge tofu, se fărâmiţează şi se pune într-o tigaie cu 1 linguriţă de ulei.

Prânzul, a doua cea mai importantă masă a zilei

Se presară peste ea praf de curry pentru a-i da o savoare şi se lasă puţin la călit 5 minuteamestecând-o des cu o lingură de lemn. Se adaugă apoi puţină ceapă şi ardei, ambele tocate mărunt şi se mai lasă la călit încă 5 minute până se îmbină aromele.

Opţional poţi să adaugi câteva felii de ciuperci şi verdeaţă. Sfaturi ca să mănânci sănătos la birou Atenţie la cât şi ce mănânci!

Rețete pentru prânz și cină cu puține calorii pentru cura de slăbire

Pregăteşte-ţi prânzul de acasă. Nu mânca la birou în faţa calculatorului.

pranz sanatos pentru slabit

Dacă nu ai cum să te dezlipeşti de calculator, spală-te pe mâini şi întinde un şerveţel pe birou înainte de a mânca. Păstrează la îndemână gustări sănătoase.

10 idei de prânz sănătos

Nu renunţa la grăsimi şi carbohidraţi. Alege grăsimile bune avocado, somon, macrou, sardine, anşoa, hering, ulei de măsline presat la rece, nuci crude, seminţe crude şi carbohidraţi complecşi cereale integrale, orez brun, paste integrale.

Nu mânca mai mult de fructe pe zi, ne avertizează medicul nutriţionist Mihaela Bilic, deoarece sunt dulci şi îngraşă.