Poți să pierzi în greutate să nu dormi suficient


Mai mult decât odihna frumuseții Ce se întâmplă dacă nu dormiți?

  1. Poți să pierzi în greutate în menopauză
  2. 10 LUCRURI CARE SE îNTâMPLĂ CORPULUI TĂU ATUNCI CâND NU DORMI SUFICIENT - SĂNĂTATE -
  3. De ce lipsa de somn ingrasa? | sassa.ro
  4. Dar, ce să vezi, nu este atât de simplu pe cât pare și nu e chiar suficient.
  5. Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână - iată de ce!
  6. Sus - Dormiti suficiente ore.

Dacă nu poți să pierzi în greutate să nu dormi suficient suficient îți poate scădea dorința sexuală, îți poate slăbi sistemul imunitar, poate provoca probleme de gândire și poate duce la creșterea în greutate. Când nu dormi suficient, este posibil să crești și riscul apariției anumitor tipuri de cancer, diabet și chiar accidente auto.

povesti de succes pentru pierderea in greutate adolescenta

Dacă te găsești parte din această categorie fără somn, nu ești singurul. Iată detaliile a ceea ce se întâmplă cu corpul tău atunci când nu înregistrezi suficiente ore sub huse.

barbieri pierdere în greutate

Te îmbolnăvești Pierderea somnului poate afecta capacitatea corpului de a lupta împotriva bolilor. Acest lucru facilitează îmbolnăvirea.

Ce se intampla daca nu dormi suficient? Este posibil ca somnul sa fie singurul izvor veritabil de tinerete. Numeroase studii au aratat efectele unui somn de calitate asupra duratei noastre de viata.

Cercetătorii au descoperit chiar o relație reciprocă între somn și sistemul tău imunitar. Este posibil să pierdeți un somn suplimentar în timp ce corpul dumneavoastră luptă împotriva unei insecte dacă vă îmbolnăviți și nu ați avut suficient de închis ochii.

Inima ta suferă S-a dovedit că atât duratele scurte de somn mai puțin de 5 ore pe noaptecât și duratele lungi de somn 9 sau mai multe ore pe noapte au un impact negativ asupra sănătății inimii, potrivit unei analize publicate în European Heart Journal.

10 lucruri care se întâmplă corpului tău când pierzi somnul

În special, șansele de a dezvolta boli coronariene sau de a avea un accident vascular cerebral sunt mult crescute cu un somn mai mic. Muncitorii care lucrează în schimbul de noapte pot prelua greutatea acestei sarcini. Vestea bună este că bărbații și femeile care au dormit 7 sau mai multe ore pe noapte au avut cele mai bune rate de mortalitate din grup.

Într-un studiu publicat de Experimental Brain Research, un grup de 18 bărbați a primit o sarcină de finalizat.

Somnul "ucide" kilogramele!

Prima sarcină a fost finalizată după un somn plin de noapte. Următoarea sarcină a fost finalizată după ce ați sărit peste o noapte de somn. Funcțiile creierului, inclusiv memoria, luarea deciziilor, raționamentul și rezolvarea problemelor s-au înrăutățit, împreună cu timpul de reacție și vigilența.

Cercetătorii sugerează că somnul este esențial pentru procesul de consolidare a lucrurilor pe care le învățăm în creier.

Cu alte cuvinte, avem nevoie de odihnă adecvată pentru a bloca informații noi și a le trimite în memorie. Într-un studiu, tinerii care au pierdut somnul pe o perioadă de o săptămână au arătat o scădere a nivelului de testosteron. Bărbații au raportat, de asemenea, că starea generală de spirit și vigoarea lor au scăzut cu fiecare noapte consecutivă de odihnă întreruptă.

lipoloss fat burner recenzii

Un studiu a examinat relația dintre somn și greutate la Persoanele care au dormit mai puțin de 5 ore în fiecare noapte pe parcursul studiului de trei ani au fost mai predispuse să se îngrașe și, în cele din urmă, să devină obezi. Cei care au dormit între 7 și 8 ore s-au descurcat mai bine pe scară.

diete rapide 1 kg pe zi

Cercetătorii au examinat 10 studii separate axate pe somn și diabet. Constatările lor au descoperit că 7 până la 8 ore de odihnă reprezintă intervalul optim pentru a evita problemele de insulină care ar putea duce la diabet. Cei mai vulnerabili oameni sunt lucrătorii în schimburi, șoferii comerciali, călătorii de afaceri și oricine altcineva care lucrează ore lungi sau impare.

Gândiți-vă de două ori înainte de a vă urca la volan, dacă nu dormiți suficient.

Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână

Într-un studiu, un grup de persoane cu vârste cuprinse între 30 și 50 de ani a fost evaluat pe baza obiceiurilor lor de somn și a stării pielii lor. Rezultatele au arătat că cei cu un somn prea mic au mai multe linii fine, riduri, o culoare inegală a pielii și o slăbiciune marcată a pielii.

pierdere în greutate miles

Sărmanii dormitori erau, de asemenea, 955 plj pierdere în greutate nemulțumiți de aspectul lor decât omologii lor poți să pierzi în greutate să nu dormi suficient odihniți. Mai mult decât odihna frumuseții A dormi suficient nu este doar pentru vanitatea ta. Ți-ar putea salva viața.

cât timp pentru a pierde grăsimea

Luați ceva timp pentru a lua în considerare tot ceea ce riscați înainte de a continua maratonul TV târziu. Apoi, stingeți luminile și bucurați-vă de 7 până la 8 ore de odihnă de frumusețe - și sănătate.