Pierdere în greutate folosind adn ul dvs

Efectuarea ingrasa? Testare genetică pentru controlul greutății analiza nutrigenetica - Synevo Povestile clientilor Cel mai rapid mod de a pierde in greutate pentru femei Cum slabesti de 2,5 ori mai eficient cu un simplu test ADN O cercetare asupra ADN-ului dezvaluie cum putem trai mai mult Medlife ADN pierde in greutate. Am pus-o la încercare Șase femei au raportat că au încercat să piardă în greutate cu programe adaptate ADN-ului ADN-ul dieta analizează științific genele care influențează greutatea corporală Aceasta este descoperirea științifică promite să elimine presupunerile din dieting si sa introduca certitudinile. Cu un tampon simplu este luata mostra din interiorul obrazului și trimisa la un laborator.

Ce se întâmplă acum? Laboratorul de sănătate ADN al lui Frankenstein va fi închis publicului înainte de a începe.

Priveste filmarea

Nu, nu va fi disponibil pentru toți oamenii să achiziționeze noile pachete de testare a ADN-ului pentru sănătatea personală în acest moment. Aceste pachete de testare a ADN-ului pentru sănătate sunt concepute pentru a ajuta oamenii în propria lor sănătate și prevenirea prognosticului unor posibile boli viitoare etc.

pierdere în greutate folosind adn ul dvs

Destul de bine? Testul ADN pentru sănătate ar putea ajuta la identificarea celor care sunt supraponderali, obezi și obezi morbid.

Ce este ADN și ce este o genă?

Acest pachet de teste de sănătate la domiciliu oferă identificarea probabilităților genetice și a unei posibile tulburări a structurii celulare pentru tot felul de boli precum cancerul, inima și altele.

Da, există propria structură a structurii ADN pentru analiza sănătății. Care sunt șansele ca tu să devii obez, să dezvolți cancer sau boli de inimă etc.?

Dacă sunteți deja supraponderali, obezi sau obezi morbid, atunci acest lucru ar putea corecta zonele ADN pentru a identifica zonele.

pierdere în greutate folosind adn ul dvs

Lucruri grozave corect? Testul poate oferi, de asemenea, o fereastră cu privire la șansele de obezitate, de a dezvolta psoriazis și orbire etc. Pentru cei care se gândesc să aibă o familie, le-ar putea alerta cu privire la riscul de a avea un copil cu fibroză chistică și alte boli genetice etc.

pierdere în greutate folosind adn ul dvs

Examenul ar putea ajuta, de asemenea, utilizatorii, deoarece medicamentele care pierdere în greutate folosind adn ul dvs colesterolul, cofeina și diluanții de sânge ar putea afecta sănătatea lor. De ce este reținut Walgreens și nu fac pachetele de testare ADN pentru sănătate. Ei bine, există o varietate de motive. Vom analiza unele dintre preocupări.

Cum este legat ADN-ul tău de pierderea în greutate?

Compania Pathway Genomics produce kiturile de testare și a fost gata să le pună la dispoziția publicului larg. Mai multe grupuri și-au exprimat îngrijorarea cu privire la constatarea faptului că astfel de teste oferă informații incomplete. Ei spun că rezultatele ADN-ului despre riscurile de boală, etc. În prezent, sistemul de sănătate și dezvoltatorii de ADN au cunoștințe foarte limitate despre gene care pierdere în greutate folosind adn ul dvs la boli precum boli de inimă, cancer sau diabet etc.

pierdere în greutate folosind adn ul dvs

Informațiile despre ADN sunt mult mai puțin eficiente față de familie în calcularea șanselor unei persoane de a dezvolta acest lucru.

Cum se folosește acest test de sănătate ADN și cum se interpretează, se reglementează și se protejează împotriva abuzului este încă în aer.

Noile teste vin ca o provocare pentru bioeticieni, genetici, profesioniști din domeniul medical, pacienți și da regulatori federali. Teama este că aceasta va deschide o cutie cu totul nouă a Pandorei, care va ieși din control.

pierdere în greutate folosind adn ul dvs

Ce se întâmplă dacă testul a arătat că o persoană este în regulă și nu prezintă niciun risc pentru sănătate? Afirmația este că astfel de rezultate ale testelor ar putea oferi multor cumpărători un sentiment de securitate fals periculos.

The father was doing some work, when he heard strange noises coming from his room, so he decided […] cute dogs videos funny Discover the best Pet Supplies in Best Sellers. Oz Show a debutat pe 14 septembrie Începând cu sezonul cinci, The Dr. BioVYZR are o mască mare care oferă o claritate optică impresionantă. Sistemul său de purificare a aerului folosește un ventilator electric, care purifică aerulă prin intermediul a două filtre N95 De asemenea, BioVYZR filtrează aerul evacuat pentru a evita răspândirea agenților patogeni.

Apoi, cealaltă față a monedei ar fi alarmă inutilă și frică de viață într-o stare de sănătate iminentă. Cu toate acestea, rezultatele ar putea încuraja oamenii să adopte stiluri de viață sănătoase și să evite neglijența și riscurile personale pentru sănătate.

pierdere în greutate folosind adn ul dvs

Este un inconvenient cum ar fi testarea corectă a publicului cu ADN-ul. Există mult mai multe obiecții, întrebări și motive de la toate tipurile de indivizi, grupuri și agenții care pun dovlecei la testarea ADN-ului lor privat. Există multe îngrijorări cu privire la problemele morale, etice, de confidențialitate și abuz deliberat în testarea ADN-ului de sănătate publică.

Descoperiți codul dvs.

Pentru pierderea în greutate, trebuie să analizăm responsabilitatea pentru propria noastră situație și să folosim metodele încercate și testate disponibile pentru noi. Acai este o soluție bună pentru pierderea naturală în greutate.

Pentru succesul tău în greutate, sănătate și fericire, John Schmidt - Nutriționist antrenor de slăbire.