Pierde greutatea rămâne groasă


Avertizare Dacă doriți să slăbiți 7 kg în 2 săptămâni sau 3,5 kg pe săptămână, va trebui să creați un deficit zilnic de aproximativ 3.

Motivația pentru scăderea în greutate - mentalitatea și obiectivele potrivite

Pentru a realiza acest lucru, va trebui să urmați o dietă săracă în calorii și să faceți o mulțime de exerciții energice în fiecare zi. Deci, de fapt, această acțiune nu este recomandată. Pierderea de 0,5 până la 1 kg de greutate pe săptămână este considerată mai sănătoasă.

ardeți grăsimea rapidă în 4 săptămâni poți să pierzi greutatea mergând la poop

Acest lucru necesită să arzi cu aproximativ Cu toate acestea, dacă totuși doriți să slăbiți rapid pentru un eveniment care nu poate fi amânat, există mai multe moduri în care puteți încerca să măriți cantitatea de greutate pe care o puteți pierde.

Reduceți aportul zilnic de calorii pentru a deveni un deficit și mișcați-vă mai mult corpul pentru a crește numărul pierde greutatea rămâne groasă calorii pe care le ardeți în fiecare zi.

Pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele, vă puteți schimba stilul de viață într-un mod mai sănătos.

pierderea de grăsimi definește nu mai pot slabi ce sa fac

Etapa Metoda 1 din 3: ajustarea dietei Urmăriți alimentele pe care le consumați folosind aplicația sau jurnal alimentar.

Pentru a păstra un deficit caloric, urmăriți tot ce mâncați. Cel mai bun mod de a face acest lucru este utilizarea unui jurnal alimentar sau a unei aplicații. Țineți evidența a tot ceea ce consumați folosind un jurnal alimentar sau o aplicație. Dacă ești femeie, urmărește aproximativ 1. Țineți evidența a ceea ce mâncați și beți imediat după ce ați mâncat, astfel încât să nu o uitați. Sau, dacă știți deja ce veți mânca, înregistrați alimentele într-o aplicație de urmărire înainte de a le consuma.

Poate fi, de asemenea, util pentru reglarea caloriilor și distribuirea lor uniformă între alimentele și gustările pe care le consumați.

Amintiți-vă, nu contează dacă urmați o dietă săracă în carbohidrați sau săracă în grăsimi. Ambele metode de slăbire sunt la fel de eficiente.

Ce este slăbitul din grăsime?

Așadar, alegeți opțiunea cea mai potrivită pentru dvs. Pierde greutatea rămâne groasă porții de legume și fructe la fiecare masă. Fructele și legumele au un conținut mai scăzut de calorii decât alte alimente și sunt sățioase, deoarece sunt bogate în fibre. Consumând mai multe legume și fructe la fiecare masă, puteți reduce caloriile și elimina foamea într-un mod sănătos.

Umpleți jumătate farfuria cu fructe sau legume la fiecare masă. De exemplu, puteți mânca 2 căni de pepene galben cu pâine prăjită și ouă dimineața și salată legume într-un castron cu supă minestrone Supă italiană groasă la prânz.

Cum să pierzi 7 kilograme de greutate în 2 săptămâni

La cină, vă puteți bucura de două căni de legume aburite cu orez brun și piept de pui fără piele. Bacsis: Nu adăugați ulei sau unt la legume, deoarece acestea pot crește numărul de calorii din dietă. Încercați să condimentați legumele cu ierburi, oțet, condimente și suc de lămâie.

Includeți porții de lapte cu conținut scăzut de grăsimi în fiecare zi. Consumul de lactate cu conținut scăzut de grăsimi în efortul de a reduce caloriile s-a dovedit că reduce greutatea. Adăugați porții de lapte cu conținut scăzut de grăsimi, iaurt sau brânză la alimentele pe care le consumați în fiecare zi.

Creșteți metabolismul consumând alimente picante. Capcaisina din alimentele picante poate crește metabolismul, ceea ce vă poate ajuta să pierdeți în greutate și să îl mențineți. Includeți ardei iute roșii, salsa Sos fierbinte mexican și condimente făcute din ardei iute pentru a adăuga niveluri de capcaisină la alimente. De exemplu, puteți săbiți niște piper Cayenne cu ceapă pentru a face un sos de chili, adăugând două linguri salsa picant pe burrito mâncare tipic mexicanăsau stropind felii de ardei cayenne pe pui la grătar.

Account Options

Înlocuiți alimentele bogate în calorii cu opțiuni cu conținut scăzut de calorii. O mică modificare se poate adăuga la aportul zilnic total de calorii. Dacă caloriile suplimentare pe care le consumați provin din băuturi, treceți la apă simplă sau alte opțiuni cu conținut scăzut de calorii. Dacă mâncați frecvent gustări cu conținut redus de nutrienți pe tot parcursul zilei, înlocuiți bomboanele și chipsurile cu legume și fructe proaspete.

Băuturile sunt principala cauză a excesului de calorii. Acordați atenție cantității de băuturi răcoritoare, sucuri și alte băuturi zaharoase pe care le consumați pe tot parcursul zilei. Dacă beți aproximativ ml de sodă și suc în fiecare zi, puteți scăpa de aproximativ de calorii suplimentare trecând la apă simplă. Încercați o dietă rapidă postul intermitent pentru a pierde o cantitate mai mare de greutate. S-a demonstrat că dieta de post te ajută să slăbești mult.

Pentru a urma o dietă de post, programați orele de masă, pierde greutatea rămâne groasă încât să mâncați doar 8 sau 10 ore în fiecare zi în același timp. După aceea, nu mâncați deloc între ultima masă și începutul mesei a doua zi. De exemplu, dacă ora setată pentru masă este de la la în fiecare zi, atunci puteți lua micul dejun la a.

Metoda 2 din 3: Pierde în greutate prin exerciții Mutați-vă mai mult pierde greutatea rămâne groasă parcursul zilei, astfel încât să puteți arde multe calorii. Rămâneți activ vă poate ajuta să ardeți multe calorii și să pierdeți în greutate. Chiar și mici adăugiri la activitatea fizică obișnuită pot fi utile. Puteți crește numărul total de calorii pe care le ardeți în fiecare zi cu următoarele: Mergeți sau mergeți cu bicicleta în timp ce efectuați comisioane Parcați vehiculul departe de destinație Coborâți din autobuz într-un loc la o anumită distanță de destinație și continuați pe jos.

Folosiți scările în locul liftului A face săritură sau Genuflexiune în timpul pauzelor comerciale la emisiuni TV Urmăriți de minute de exerciții cardiovasculare moderate în fiecare săptămână.

Aceasta este cantitatea minimă recomandată pentru starea generală de sănătate. Cu toate acestea, această cantitate minimă poate fi utilizată pentru a pierde în greutate.

Alegeți tipul de exercițiu care vă place să faceți și faceți-l în fiecare zi. De exemplu, încercați să mergeți pe jos, să mergeți cu bicicleta sau să alergați dacă vă bucurați de activități în aer liber.

  1. Scaderea in greutate cauze
  2. Vrei să pierzi greutatea tuturor, dar nu toată lumea are ocazia să meargă la sală de gimnastică și să-și planifice dieta, saturatându-i cu toată lumea produse utile.
  3. Dr taylor find furing

Pierde greutatea rămâne groasă preferați să vă exercitați sala, utilizați mașina mers eliptic, ia un curs de aerobic sau încearcă să înoți. Bacsis: Amintiți-vă că exercițiile pot fi împărțite în părți mai mici dacă nu le puteți face pe toate simultan în fiecare zi. Încercați să faceți exerciții fizice timp de 10 minute fiecare de 3 ori, sau de 15 minute de două ori pentru a înlocui cele 30 de minute de antrenament non-stop.

Include antrenament de forță pentru construiți cantități mari de mușchi. Mai multă masă musculară vă va ajuta să ardeți multe calorii chiar și atunci când dormiți. Faceți două sesiuni de antrenament de forță de de minute pe săptămână și lucrați toate grupele musculare majore din pierde greutatea rămâne groasă sesiune.

Aceasta include mușchii brațelor, picioarelor, stomacului, spatelui, feselor, pieptului și umerilor.

Puteți ridica greutăți pentru a construi mușchi sau puteți folosi o frânghie elastică banda de rezistență sau exerciții de ridicare a corpului pentru a construi forța.

Pagina principala Acoperiți-vă pentru a pierde în greutate Toată lumea știe că exercițiile fizice te ajută să slăbești. Dar cum rămâne cu îmbrăcarea călduroasă?

Alegeți opțiunea care vi se potrivește cel mai bine. Încercați să faceți antrenamente la intervale de intensitate mare pentru a arde mai multe calorii. Antrenament la intervale de intensitate mare, cunoscut și sub numele de HIIT antrenament la intervale pierde greutatea rămâne groasă intensitate marealternează exerciții cardiovasculare de intensitate moderată și mare.

scaderea in greutate cauze

Prin alternarea diferitelor niveluri de intensitate a exercițiilor, puteți construi rezistență și arde un număr mai mare de calorii. De exemplu, încercați să mergeți pierde greutatea rămâne groasă minute, apoi să faceți jogging timp de 4 minute, apoi să mergeți încă 4 minute și așa mai departe.

Faceți 2 niveluri diferite de intensitate a exercițiului timp de 30 de minute în total. Multe sala care oferă clase HIIT. Încercați să urmați unul pentru un exercițiu provocator. Metoda 3 din 3: Schimbarea stilului de viață Limitați băuturile alcoolice. Alcoolul se adaugă doar caloriilor goale și crește pofta de pierde greutatea rămâne groasă, ceea ce te face să mănânci mai mult decât de obicei.

Dacă sunteți femeie, limitați consumul de alcool la cel mult 1 băutură pe zi sau 2 băuturi dacă sunteți bărbat. O băutură este de ml de bere, ml de vin sau 50 ml de băutură foarte alcoolică. Bea apă ori de câte ori îți este sete. Dacă rămâi hidratat, corpul tău nu va confunda setea de foame o afecțiune care te poate face să vrei să mănânci în exces sau să mănânci în exces atunci când corpul tău nu are de fapt foame.

pierdere în greutate dr hanford ca pamela pierdere în greutate

În schimb, bea apă pe tot parcursul zilei și ori de câte ori transpiri pentru a-ți menține corpul hidratat. Purtați întotdeauna o sticlă de băutură reumplută cu dvs. Bacsis: Dacă nu vă place gustul apei plate, adăugați o pană de lămâie, niște fructe fructe de padure felii proaspete sau de castravete pentru a-l face mai gustos fără a adăuga multe calorii.

Dormi ore în fiecare noapte. Odihnă adecvată vă poate ajuta pierde greutatea rămâne groasă să decidă cele mai bune tipuri de alimente de mâncat.

hula hooping vă va face să pierdeți în greutate talie slăbiciune talie

De asemenea, vă oferă energie corpului, astfel încât să puteți rămâne cu rutina de antrenament.