Glucomannan cercetarea în greutate. Health-promoting effects of konjac glucomannan and its practical applications: A critical review.


Ar trebui să încercați Glucomannan? Pierderea în greutate nu este întotdeauna ușoară, iar succesul pe termen lung necesită dăruire și perseverență.

Nenumărate suplimente și planuri de dietă sunt comercializate ca strategii eficiente de pierdere în greutate, care pretind că fac lucrurile mai ușoare.

Lipozenul pentru pierderea în greutate

Una dintre ele se numește glucomannan, o fibră dietetică naturală promovată ca supliment eficient pentru pierderea în greutate. Acest articol aruncă o privire detaliată asupra științei din spatele glucomannanului și dacă este ceva ce ar trebui să iei.

Ce este Glucomannan? Glucomannanul este o fibră dietetică naturală, solubilă în apă, extrasă din rădăcinile yamului de elefant, cunoscută și sub numele de konjac.

glucomannan cercetarea în greutate cum să pierdeți greutatea de la bum

Este disponibil ca supliment, în amestecuri de băuturi și se adaugă și la produsele alimentare, cum ar fi pastele și făina. Este, de asemenea, ingredientul principal în taiteii shirataki. Are o istorie lungă de utilizare în amestecuri din plante și alimente tradiționale precum tofu, tăiței și jeleu de Konjac. Pe lângă faptul că este vândut ca supliment alimentar, este folosit ca aditiv alimentar - un emulsionant și un îngroșător notat cu numărul E Eii. Glucomannanul are o capacitate excepțională de a absorbi apa și este una dintre cele mai vâscoase fibre alimentare cunoscute.

glucomannan cercetarea în greutate cel mai puternic sarm de ardere a grăsimilor

Absoarbe atât de mult lichid, încât o cantitate mică de glucomannan adăugată la un pahar de apă transformă întregul conținut într-un gel. Se consideră că aceste proprietăți unice mediază efectele sale asupra pierderii în greutate.

Beneficiile Glucomannan, utilizări, sfaturi și multe altele

A câștigat o atenție considerabilă ca supliment de slăbit. Cum ajută Glucomannan pierderea în greutate? Glucomannanul este o fibră dietetică solubilă în apă.

Ca și alte fibre solubile, se crede că promovează pierderea în greutate în mai multe moduri 1 : Este foarte scăzut în calorii. Ocupă spațiu în stomac și promovează o senzație de plinătate sațietatereducând aportul alimentar la o masă ulterioară. Întârzie golirea stomacului, contribuind la creșterea sațietății 2.

Ca și alte fibre solubile, reduce absorbția proteinelor și a grăsimilor 3.

glucomannan cercetarea în greutate transformări pierdere în greutate huntington wv recenzii

De asemenea, hrănește bacteriile prietenoase din intestinul dvs. Alimentarea bacteriilor intestinale poate avea și alte avantaje. Unele studii au arătat o corelație între bacteriile intestinale modificate și greutatea corporală 6, 7. Glucomannanul diferă de majoritatea altor fibre solubile, deoarece este excepțional vâscos, ceea ce îl face deosebit de eficient pentru pierderea în greutate.

În plus, poate promova aportul redus de calorii și pierderea în greutate în alte moduri. Funcționează cu adevărat? Mai multe studii randomizate controlate au studiat efectele glucomannanului asupra pierderii în greutate. Aceste tipuri de studii sunt standardul de aur al cercetării științifice la om.

În cel mai mare studiu, de persoane sănătoase, dar supraponderale, pe o dietă restricționată în calorii, au fost repartizate aleatoriu, fie un supliment de glucomannan, fie un placebo 8.

glucomannan cercetarea în greutate bauturi pt slabit rapid

Au fost testate trei suplimente diferite de glucomannan cu diferite doze. Unele conțineau și alte fibre. Acestea au fost rezultatele după 5 săptămâni: După cum puteți vedea, pierderea în greutate a fost semnificativ mai mare în rândul celor care au suplimentat cu glucomannan.

Mai multe alte studii sunt de acord cu aceste rezultate. Glucomannan a provocat o scădere modestă în greutate la persoanele supraponderale și obeze atunci când a fost ingerat regulat înainte de masă 9, 10, Este deosebit de eficient atunci când este combinat cu o dietă de reducere a greutății.

Glucomannan

Agenți naturali de slăbire lucru glucomannan cercetarea în greutate aplică tuturor metodelor de slăbit - funcționează cel mai bine în combinație. Alte beneficii pentru sănătate Pe lângă promovarea pierderii în greutate, glucomannanul poate îmbunătăți unii factori de risc ai bolilor de inimă. Reduce în primul rând colesterolul din sânge prin scăderea absorbției colesterolului din intestin.

Ai auzit vreodată de glucomanan? Știu, știu, are un nume ciudat. Și se pronunță Gloo-Co-Man-An. Ce este și ce legătură are cu pierderea în greutate? Din moment ce obținea o presă ca un supliment eficient de slăbire, am decis să fac propria mea cercetare pentru a afla totul despre glucomanan pentru scăderea în greutate.

Conform acestei cercetări, adăugarea de glucomannan în dieta dvs. Ca fibră solubilă în apă, glucomannanul a fost de asemenea utilizat cu succes pentru a trata constipația 12, Dozarea și efectele secundare Pentru pierderea în greutate, o doză de 1 gram, de 3 ori pe zi, este considerată suficientă Amestecat cu apă, glucomannanul se extinde și poate absorbi de până la 50 de ori greutatea sa.

Glucomannan - Este un supliment eficient pentru pierderea în greutate?

Prin urmare, doza recomandată de glucomannan este mai mică în comparație cu alte suplimente de fibre. Glucomannanul nu are niciun efect asupra pierderii în greutate decât dacă este luat înainte de masă. Recomandările de calendar variază de la 15 minute la 1 oră înainte de masă 14, 8.

Glucomannanul este bine tolerat și în general considerat sigur. Cu toate acestea, dacă glucomannanul se extinde înainte de a ajunge la stomac, poate provoca sufocarea sau blocarea gâtului și a esofagului, tubul care mișcă alimentele din gură spre stomac. Pentru a preveni acest lucru, trebuie spălat cu pahare de apă sau alt glucomannan cercetarea în greutate. Unele persoane pot avea reacții adverse ușoare, cum ar fi balonare, flatulență, scaune moi glucomannan cercetarea în greutate diaree, dar aceste efecte negative sunt glucomannan cercetarea în greutate puțin frecvente.

Glucomannanul poate reduce, de asemenea, absorbția medicamentelor orale precum sulfonilurea, un medicament pentru diabet. Acest lucru poate fi evitat prin luarea medicamentului cu cel puțin patru ore după sau cu o oră înainte de a ingera glucomannan.

glucomannan cercetarea în greutate cel mai bun mod de a pierde greutatea pe bum

Doza sugerată este de 1 gram, luată de 3 ori pe zi cu apă. Asigurați-vă că o luați înainte de masă, deoarece nu are niciun efect asupra pierderii în greutate.

  • Mens slimming subutshirt
  • Glucomannan - sassa.ro
  • Glucomannan - Este un supliment eficient pentru pierderea în greutate? - Nutriție -
  • Glucomannan pentru pierderea în greutate - Beneficii și efecte secundare
  • Beneficiile Glucomannan, utilizări, sfaturi și multe altele
  • De ce ar trebui să luați glucomannan - Blog de nutriție XXL

Judecând după dovezi, glucomannanul este un supliment eficient pentru pierderea în greutate. Dar ca în orice strategie de pierdere în greutate, aceasta nu funcționează izolat. Singura modalitate cunoscută de a pierde în greutate pe termen lung este să faceți o schimbare permanentă a stilului dvs.

Glucomannan poate ajuta la îmbunătățirea acestui lucru, dar nu va face minuni de unul singur.