Dieta pentru slabit 3 kg


Tweet Oana Cuzino este una dintre cele mai frumoase femei din Slimming injecții în centurion care, la 47 de ani, continuă să sfideze trecerea timpului.

pop pierdere în greutate ct slimmarea brațelor

Grație importanței imaginii, dar și faptului că a terminat Facultatea de Medicină, vedeta știe exact ce alimente trebuie să consume și ce trebuie să evite pentru a se menține în formă. Iată dieta de la care nu se abate. Ca regulă de bază, Oana Cuzino evită zahărul, ce influențează hormonul de creștere, și refuză să mănânce produse de tip fastfood, considerându-le nocive.

pierderea în greutate tara taylor efectele secundare ale arzătorului triplu de ceai

Singura plăcere pe care nu și-o refuză este înghețata, desertul care îngrașă cel mai puțin. De asemenea, celebrul medic recomandă sportul și consumarea a doi litri de apă pe zi.

Mic dejun: un pahar mare de suc din fructe proaspete și la alegere un ou fiert, brânză de vaci proaspătă sau tofu, iaurt degresat și două felii de pâine prăjită.

pierderea în greutate pierdere a constipației de oboseală a apetitului nici o pierdere în greutate pe bbg

Gustare: un pahar mare de suc de fructe și dacă mai simți nevoia să mănâci ceva, poți consuma un măr tăiat felii, un morcov crud, castraveți, eventual și un iaurt degresat. Dacă ești la birou și bei o ceașcă de cafea, trebuie să știi că efectul acesteia va atenua senzația de foame.

modalități naturale de a pierde în greutate în timpul sarcinii tcm slimming

Prânz: salată de legume cu pui, vită, curcan, fructe de mare sau pește, fără dressing-uri pe bază de smântână sau brânzeturi, dar poți adăuga câteva picături de ulei de măsline, zeamă de lămaie, piper sau ierburi aromatice verzi. Ca alternativă dieta pentru slabit 3 kg cei care nu consumă carne, se pot folosi ciuperci gătite la abur sau grill.

Gustare: un pahar mare de suc de fructe în combinație cu iaurt degresat sau lapte de migdale, de susan, de soia.

hd pierde în greutate povestiri de scădere în greutate cu fluoxetină

Distribuie articolul:.