Cum să pierdeți grăsimea sub armpituri. Cum să aduceți o pată de grăsime din haine: moduri simple și fiabile


Formarea de putere pentru pierderea în greutate. Exerciții fără gantere de la Blogger Darya Lisukha Am ars grăsime în brațe. Exerciții fără gantere de la Blogger Darya Lisukha Timp de vară - timpul de becuri și rochii deschise.

Ce nonsens ...

Dacă zonele problematice de sub piept pot fi ascunse sub fustă, atunci deghizarea grăsimilor pe mâini nu este atât de simplă. Dar există o modalitate eficientă de combatere a excesului de formare a grăsimilor.

Exercițiile selectate corespunzător vor ajuta la tragerea mușchilor, le aduceți în ton și, de asemenea, reduceți stratul de grăsime. Dar nu puteți uita de nutriția potrivită.

cum să pierdeți grăsimea sub armpituri

Echilibrul și dieta corectă vor ajuta la accelerarea procesului de pierdere în greutate și consolidarea rezultatului.

Este important să luați un set de măsuri. Cum să faci asta, să înveți mai departe.

cum să pierdeți grăsimea sub armpituri

De ce grăsimea este amânată la îndemână și înapoi Acumularea excesului de grăsime la partea superioară a corpului este de obicei asociată cu un stil de viață supraalimentat și inactiv. Când se primește un număr mare de calorii inutile, organismul nu are timp să cheltuiască. Deci, energia liberă este amânată de rezervă, recalculând "depozitul" de grăsime.

cum să pierdeți grăsimea sub armpituri

Adesea, distribuția incorectă a grăsimii subcutanate depinde de tipul de fizic. De exemplu, tipul de "pere" este mai pronunțat cu forme luxuriante în coapse, respectiv grăsimea este amânată în primul rând în partea de jos a corpului și arde acolo în ultima.

cum să pierdeți grăsimea sub armpituri

Iar tipul "Apple" este supus acumulării de grăsimi subcutanate în abdomen și cureaua de umăr. Aceste zone sunt supuse prezenței centimetrelor nedorite.

Dar forma "perelor" este capabilă să câștige rezerve în partea Rpepei a corpului atunci când grăsimea este reconstruită.

Exerciții pentru consolidarea tricepsurilor

Merită să acordăm atenție la ceea ce mâncat în timpul zilei. Excludeți dulciuri, băuturi carbogazoase și zahăr. Este necesar să se ofere mușchii 1 - 2 zile de odihnă; numărul de exerciții ar trebui să depășească 15 repetări. Mai puține exerciții efectuează 15 - 20 de ori, lumină de până la 25 de ori.

Grăsimile arde de la un astfel de repetiții și nu au fost recrutați masa musculara Ceea ce femeile sunt de obicei frică.

Exerciții pentru pierderea axilor de greutate

Flotări Noi îndeplinim starea pe bancă; Luăm gantere mici în ambele mâini, ținem mâinile de-a lungul corpului, coatele apăsate la corp; Expirați: îndoiți-vă mâinile în coate, întinzându-vă bicepsul umărului ridicați gantere, perii paralele unul cu celălalt, nu rotiți peria; Expirați: Coborâți-vă mâinile, relaxați bicepsul; Efectuați valoarea cum să pierdeți grăsimea sub armpituri la senzația de ardere.

Repetați încă 2 ori. Extensie de mână din cauza capului Realizăm în picioare sau ședinței, pentru a ușura echipamentul; În ambele mâini, luăm o dumbbell, strângând perii să se ocupe; Ridicați-vă mâinile deasupra capului, coatele dețin lângă cap, nu rupeți coatele, fixând poziția umărului; Inspirați: îndoiți coatele, aduceți-vă mâinile în spatele capului; Expirați: îmi petrec mâinile în detrimentul tricepsului umărului, îndreptându-se coatele; Rulați 20 - 25 de ori, doar 3 abordări.

Puteți efectua strângerea cu greutatea proprie sau pe o bară redusă. Luați în considerare a doua opțiune: Instruirea mâinilor și a zonei depresiei axilare Presiune asupra palmei Exercițiu simplu, dar eficient pentru mână și piept.

cum să pierdeți grăsimea sub armpituri

Tighters mușchiul toracic, îmbunătățind aspectul zonei de depresie axilară. Puneți palmele la nivelul plexului solar, combinăm laturile interioare ale palmelor, degetele caută în sus; Expirați: eforturile maxime ale mâinilor și mușchilor pieptului, stoarceți palmele. Țineți tensiunea timp de câteva secunde, în timp ce nu vă întârziați respirația.

cum să pierdeți grăsimea sub armpituri

Continuăm să respirăm calm; Inspirați: Relaxați-vă mâinile, reducerea presiunii. Nu aruncați palma. Întrerupeți câteva secunde; Repetați ciclul de 15 - 20 de ori.

Cum să pierdeți grăsimea sub armpituri mâinile în crossover Efectuate într-un simulator special - crossover.

De ce grăsimea este amânată la îndemână și înapoi

Mânerele sunt instalate în partea de sus a ambelor părți. Devenim în centru, ambele mâini strânge mânerul de ambele părți; Ușor flexându-vă mâinile astfel încât coatele să fie implementate; Țineți palma la nivelul umerilor, fără a împinge gâtul umerilor; Expirați: în detrimentul eforturilor mâinilor și mușchii de pot să pierd în greutate după deporeducem mânerul din partea de jos, fără a schimba unghiul în coate.

Carcasa este fixată, spatele nu este rotunjit. Pieptul este umflat ca o minge care ține o astfel de poziție la îndemână. Realizăm pe bara transversală instalată la nivelul centurii.

Grăsime în axilare: ceea ce este și de ce iese

Palmele sunt înfășurate cu o bara transversală în lățimea umerilor, picioarele de pe podea în lățimea pelvisului; Inspirați: coboară cu o linie netedă a corpului, îndoiți mâinile, apăsați coatele către corp; Expirați: Salt, îndreptarea mâinilor.

Urca fără deformare în partea inferioară a spatelui.

Pushup-uri inverse Stați înapoi la bancă, fixați mâinile drepte pe marginea benzii sub umeri, palmele din spatele carcasei; Vă puteți îndrepta picioarele, puteți îndoi genunchii pentru a simplifica.