Cum să ardeți grăsimea de pe piept, CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA îN PIEPT PENTRU BĂRBAȚI - SĂNĂTATE -


Ardeți grăsimea cu metode simple

Toneți-vă pieptul cu pregătire de forță 1 Dezvoltați mușchii pieptului Executați exerciții de antrenament de forță care vă pot dezvolta mușchii pieptului. Dezvoltarea mușchilor va accelera metabolismul și vă va ajuta să ardeți mai multă grăsime, ceea ce ar putea reduce cantitatea de țesut din zona toracică. Puteți alege pentru a efectua unele haltere, cum ar fi dumbbell rânduri sau de a folosi propriile mișcări de greutate corporală, cum ar fi flotari, în scopul de a sculpta muschii pieptului, și arde excesul de calorii si grasimi.

La început, efectuați o serie de repetări de la 8 la 12 pentru fiecare exercițiu. Creșteți treptat valoarea la trei serii în timp ce vă dezvoltați puterea. Rețineți că este imposibil să pierdeți în greutate ca "tratamentul localizat"- adică, nu puteți pierde body slimming tencuială într-o singură zonă specifică. Făcând o mulțime de exerciții în piept vă pot ajuta să aveți un bun picior, dar ele nu pot afecta grăsimea care acoperă mușchiul.

De aceea este important sa combinati formarea de forta cu cardio. Una dintre modalitățile cele mai eficiente de a sculpta cum să ardeți grăsimea de pe piept pieptului este de a efectua flexiuni și variații de flexie.

cum să ardeți grăsimea de pe piept

Push-up-urile sunt focalizate pe mușchii pieptului și pe mușchii mai mici din jurul pierderea în greutate din cauza țigărilor zone. De asemenea, ele vă pot ajuta, de asemenea, să dezvoltați mușchii din spate și abs, ceea ce vă poate ajuta să pierdeți în greutate pe tot corpul. Intrați în poziția de fier. Țineți brațele drepte și mâinile la o distanță puțin mai mare decât umerii.

O dietă pentru a pierde grăsimea abdominală superioară

Flexi la coate și coborâți corpul până când pieptul nu atinge pământul. Nu uitați să vă mențineți absența și mușchii picioarelor în exerciții fizice. Faceți jumătate de fier sau push-up-uri cu genunchii susținute în cazul în care nu le puteți face într-o poziție placă. Pentru a face acest lucru, porniți pe mâini și genunchi în loc de poziția de călcat - apoi ajustați-o astfel încât capul, torsul și genunchii să fie în linie dreaptă.

Asigurați-vă că picioarele, pieptul și bărbia atingeți podeaua aproximativ în același timp.

cum să ardeți grăsimea de pe piept

După 3 sau 4 săptămâni și pentru a da o nouă provocare pieptului, luați în considerare posibilitatea de a face variații, cum ar fi împingeri militare, împingeri de compresie în piept și împingeri. De la apăsarea pieptului la presa de la bancă, efectuarea unei varietăți de astfel de exerciții vă poate ajuta să vă definiți mușchii pieptului. Lie pe spate pe o bancă cu o dumbbell sau gantere pentru a efectua o presă piept. Țineți greutatea la nivelul coastelor inferioare, îndoiți coatele și ridicați-o până când brațele sunt drepte.

Acordați atenție perseverenței

Când ajungi în partea de sus, țineți această poziție pentru o secundă și apoi încet coborâți brațele înapoi în poziția inițială. Pornește 2,5 kg 5 lb greutate crește treptat și, o dată ce ești într-o formă mai bună și poate cum să ardeți grăsimea de pe piept o serie de presă se încheie în condiții de siguranță trei seturi de 10 repetari cu greutatea curentă.

Acest lucru permite nu numai mușchi, ci și țesuturile conjunctive în umeri, coate și încheieturile întări și susține mai multă greutate. Efectuați diferite tipuri de presa la fiecare 3 sau 4 săptămâni pentru a vă provoca muschii. Puteți alege o varietate de opțiuni, cum ar fi înclinat sau în pantă în jos de presă, banc de presa la gât, în cum să ardeți grăsimea de pe piept lumii cu gantere și presa de compresie.

Punerea brațelor împreună, exercițiu cunoscut sub numele de zbura, este o altă modalitate excelentă de a sculpta mușchii din piept și de a vă ajuta să pierdeți în greutate pierderea în greutate tbol excesul de grăsime.

De la dumbabell zboară la exercițiile de cabluri încrucișate, orice tip de exercițiu de zbor vă poate ajuta să eliminați excesul de grăsime situat în zona pieptului.

Lie pe spate sau sta pe o înclinație ușoară. Utilizați 2 greutăți de 2,5 kg 5 cum să ardeți grăsimea de pe piept sau o bandă de rezistență și țineți unul în fiecare mână, brațele întinse chiar deasupra pieptului, cu palmele îndreptate unul spre celălalt.

Încet, deschide-ți brațele ca și cum ai răspândi aripile. Apoi, reveniți să vă alăturați ușor brațelor în poziția inițială. Poți să faci muștele folosind și o bandă de rezistență. Ridicați-vă și ancorați trupa la înălțimea șoldului încercați să o înfășurați în jurul unei coloane sau a unei ușiținând un capăt în fiecare mână.

cum să ardeți grăsimea de pe piept

Începeți cu brațele deschise - și apoi, prindeți-vă mâinile în fața pieptului, apoi deschideți din nou încet. Rutina zboara variaza de la 3 la 4 saptamani pentru a da o provocare mai mare muschilor toracici.

EXERCITII PENTRU PIEPT/ INTENSE Chest Workout [HD]

Faceți muște înclinate sau în jos, zboară cu cabluri și chiar variații cu un singur braț. Partea 2 Efectuați exerciții cardiovasculare 1 Modificați stilul de viață sedentar În timp ce instruirea în greutate vă poate ajuta să vă construiți mușchii în piept, consumând mai multe calorii și, prin urmare, crește metabolismul și vă îmbunătățește aptitudinea fizică, acest lucru nu poate fi de așteptat să elimine excesul de țesut într-un singur loc.

Trebuie să vă măriți activitatea fizică pe tot parcursul zilei și să efectuați un anumit tip de exercițiu cardiovascular. Schimbările simple, cum ar fi mersul pe jos în loc de a conduce sau de a folosi scări în loc de lift vă pot ajuta să ardeți calorii și grăsimi.

Luați în considerare utilizarea unui pedometru pentru a vedea cât de departe puteți merge într-o zi. Combinând formarea în greutate cu exerciții cardiovasculare și o dietă sănătoasă vă poate ajuta să eliminați excesul de grăsime din organism, chiar și în piept. Lucrul sensibil de făcut este să pierzi între ½ și 1 kg 1 până la 2 lb pe săptămână. Efectuarea unui anumit tip de exercițiu sau activitate de 5 sau 6 zile pe săptămână vă poate ajuta să vă atingeți obiectivele de scădere în greutate, precum și să eliminați mai repede țesutul mamar în exces.

Efectuați o activitate moderată timp de cel puțin de minute sau una mai viguroasă timp de 75 de minute în fiecare săptămână. Alegeți să faceți cel puțin 30 de minute de cardio în fiecare zi pentru cum să ardeți grăsimea de pe piept reduce țesutul mamar. La început, desfaceți antrenamentul în secțiuni ușor de gestionat. De exemplu, exerciții pentru perioade cuprinse între 2 seturi de 15 minute.

Cum să arzi grăsimea abdomenului superior

Alegeți activitățile care necesită corpul dvs. Poate că aveți nevoie de puțină încercare și de eroare până când găsiți ceva care funcționează pentru dvs.

Luați în considerare posibilitatea efectuării de activități cum ar fi mersul pe jos, jogging sau alergare, canotaj, înot sau călărie pe bicicletă. De asemenea, puteți utiliza mașini, cum ar fi o mașină eliptică, cu trepte sau cu mașină de vestitoare.

Lucrați acei Pec-uri

Rețineți că sportul de echipă, cursele în aer liber cu copiii dvs. Înscrieți-vă într-o clasă cum să ardeți grăsimea de pe piept care puteți participa de 3 sau 4 ori pe săptămână, cu o zi de odihnă între ei. În general, aceste clase oferă avantajul suplimentar de a vă învăța modul potrivit de a vă exercita, pe care îl puteți aplica atunci când practici pe stradă sau pe stradă.

Partea 3 Trăiește într-un mod sănătos 1 Mergeți la medic pentru a exclude ginecomastia. Asigurați-vă că mergeți la medic înainte de a începe orice program de creștere a greutății sau de pierdere în greutate. Acest lucru este important în special dacă obiectivul dvs.

Medicul dumneavoastră vă va examina pentru a determina dacă suferiți de o afecțiune cunoscută sub numele de ginecomastie, ceea ce face ca tesutul mamar la barbati cresc, ca urmare a unui dezechilibru hormonal. Ginecomastia poate fi, de asemenea, un indicator al unei boli mai grave, cum ar fi cancerul de sân de sex masculin. Spuneți medicului dumneavoastră de ce ați programat întâlnirea. Oferiți informații despre prima dată când ați observat excesul de țesut mamar, dacă ați cum să ardeți grăsimea de pe piept o anumită durere și chiar dacă ați câștigat greutate.

Lucruri de care ai nevoie

În funcție de examinarea și testele care pot depune, medicul dumneavoastră vă poate diagnostica un caz de ginecomastie sau pseudoginecomastia, care apare din cauza prezenței de depozite de grasime fara un dezechilibru hormonal care stau la baza.

Ascultați sfatul medicului dumneavoastră cu privire la tratamentul oricărei afecțiuni. În majoritatea cazurilor, bărbații care suferă de ginecomastie sau de pseudo-ginecomastie ușoară pot recurge la dietă și exerciții pentru a reduce depozitele de grăsimi din piept.

cum să ardeți grăsimea de pe piept

Medicul dumneavoastră vă poate indica din 3 până la 6 luni pentru a vă asigura că nu suferiți de o afecțiune subiacente. Așa cum exercițiul este important pentru a elimina excesul de țesut în piept, așa este odihna. De fapt, lipsa de odihnă suficientă vă poate face să câștigați în greutate.

cum să ardeți grăsimea de pe piept