Cum pierdeți greutatea în timpul sarcinii, Pierderea în greutate în timpul sarcinii: în trimestrul 1, 2 și 3 - Tratament


  1. Cum să evitați pierderea în greutate
  2. Medicamente de slabit catena
  3. Când pierdeți greutatea în timpul sarcinii Greutatea timpul sarcinii Add: dyzaniqy2 - Date: - Views: - Clicks:
  4. Pierde greutatea cu saci de gunoi
  5. Sarcina Cum să slăbești în mod natural după sarcină?
  6. 75 de zile pentru a pierde în greutate

Înțelegeți necesarul de calorii După cum se menționează în tabelul de mai sus, toate femeile însărcinate nu trebuie să câștige aceeași cantitate de greutate.

Deci, trebuie să vă cunoașteți necesarul de calorii. Necesarul de calorii crește în al doilea și al treilea trimestru. Cu toate acestea, variază în funcție de IMC, printre altele.

cum pierdeți greutatea în timpul sarcinii

Prin urmare, discutați cu medicul dumneavoastră pentru a vă înțelege nevoile specifice 4. Nu urmați diete cu conținut scăzut de calorii sau regimuri riguroase de slăbire, cum ar fi postul intermitent.

Mamele supraponderale pot cântări până la 4 kg, ceea ce poate duce la nașteri mai lungi și mai dureroase. În plus, excesul de greutate acumulat în timpul sarcinii este mai greu de pierdut după naștere și uneori poate provoca dezvoltarea diabetului de tip 2. Dar să nu credeți că doar kilogramele în plus afectează negativ sănătatea mamei și a copilului. Creșterea în greutate inadecvată este, de asemenea, periculoasă.

Mănâncă mese dese, dar mici Acest lucru vă poate ajuta să vă gestionați greutatea, indiferent dacă sunteți gravidă sau nu. Mâncarea frecventă, dar mică, vă ajută să vă gestionați dimensiunea porției.

cum pierdeți greutatea în timpul sarcinii

Acest lucru este util mai ales în timpul sarcinii, când mâncarea completă vă poate face să vă simțiți rău. Experții recomandă să consumați trei mese principale nu prea mari și două până la trei mese mai mici pe zi 5.

Healthy weight

Mănâncă alimente sănătoase Slăbitul nu înseamnă să te înfometezi; cu siguranță nu când ești gravidă. Înseamnă să mănânci sănătos. Este în regulă să trișezi din când în când, pur și simplu nu-ți face un obicei Sarea provoacă retenție de apă în organism. Deci, aveți-l cu măsură Grăsimi nesănătoase, cum ar fi margarină, unt, sos, sosuri, maioneză și sosuri de salată 5.

Undeva am mai scris despre ce si cat aici pe forum dar nu mai tin minte unde Astfel, fara a tine regim, dupa nastere slabesti. După cea de-a treia naștere corpul meu arăta foarte urât, dar am reușit să mă pun pe picioare cu ajutorul acestei băuturi pentru slăbit.

Nu mâncați pentru doi Sarcina nu înseamnă că trebuie să mănânci pentru doi. De fapt, nu trebuie să mănânci pentru doi, ci să mănânci alimente sănătoase.

cum pierdeți greutatea în timpul sarcinii

Nucile furnizează proteine, în timp ce laptele și cerealele oferă calorii suplimentare. Ouăle și cum pierdeți greutatea în timpul sarcinii sunt o sursă excelentă de proteine, calciu și vitamina D.

Spanacul are un conținut ridicat de acid folic și ar trebui să fie inclus în dieta zilnică. Carnea roșie oferă fier.

cum pierdeți greutatea în timpul sarcinii

Exercițiu Nu trebuie să încetați să vă antrenați pentru că sunteți gravidă. Antrenamentul este important dacă doriți să vă gestionați greutatea sarcinii 3 și să vă pregătiți corpul pentru naștere.

Greutatea în timpul sarcinii. Câte kilograme ar trebui să iei în cele 9 luni

Însă discutați cu medicul dumneavoastră sau cu un antrenor specializat în exerciții pentru femeile gravide, înainte de a vă planifica regimul de antrenament. Este posibil să aveți aproximativ 30 de minute de exerciții de patru până la cinci ori pe zi.

Puteți încerca exerciții precum: Yoga.