Arderea grăsimilor pentru a obține abs


Obținerea unui pachet de șase necesită dăruire și muncă asiduă, dar nu trebuie să lovești sala de sport șapte zile pe săptămână sau să devii un culturist profesionist pentru a face acest lucru. În schimb, câteva modificări ale dietei și stilului dvs.

Iată 8 moduri simple de a obține rapid și în siguranță abs abs cu șase pachete. Faceți mai multe Cardio Cardio, numit și exercițiu aerob, este orice formă de exercițiu care îți crește ritmul cardiac.

Cele mai bune 10 antrenamente pentru femei pentru a obține șase pachete de abs

Încorporarea regulată a cardio în rutina dvs. Studiile arată că cardio este eficient mai arderea grăsimilor pentru a obține abs când vine vorba de reducerea grăsimilor din burtă, ceea ce vă poate ajuta să vă faceți mai vizibili mușchii abdominali.

urinarea excesivă provoacă pierderea în greutate

Un studiu mic a arătat că efectuarea de exerciții cardio de trei-patru ori pe săptămână a scăzut semnificativ grăsimea din burtă la 17 bărbați 1. O altă trecere în revistă a 16 studii a descoperit că, cu cât au făcut mai multe exerciții cardio, cu atât au pierdut mai multă grăsime din burtă 2. Încercați să obțineți cel puțin 20—40 minute de activitate moderată până la viguroasă pe zi sau între — minute arderea grăsimilor pentru a obține abs săptămână 3.

white wolf fat burner review

Activități precum alergarea, mersul pe jos, ciclismul, înotul sau implicarea în sporturile preferate sunt doar câteva modalități ușoare de a vă încadra cardio în zilele voastre. Într-o recenzie s-a descoperit că, cu cât au mai multe persoane cardio, cu atât au pierdut mai multe grăsimi din burtă.

studii de pierdere a grăsimilor yohimbe

Exercitați-vă mușchii abdominali Rectus abdominis este mușchiul lung care se extinde pe toată lungimea abdomenului. Deși cel mai cunoscut sub numele de mușchi care creează aspectul pachetului de șase, este necesar și pentru respirație, tuse și mișcări intestinale.

Care este Solutia Eficienta & Dovedita pentru a scapa de celulita?

Alți mușchi abdominali includ oblicii interni și externi și abdominisii transversali. Exercitarea acestor mușchi este esențială pentru creșterea masei musculare și realizarea abs-ului de șase pachete.

  1. Încărcați proteina Lean Proteinele sunt hrană pentru mușchi.
  2. Obține Abs uimitor la
  3. Prin urmare, pentru a obține beneficii maxime, dieta ar trebui să fie suplimentată cu 3 antrenamente de antrenament de forță și 2 antrenamente abdominale pe săptămână.
  4. Dieta Abs - Tot ce trebuie să știți! - Ingrijirea Pielii -
  5. Politica De Confidențialitate Cum să obțineți șase pachete de abs fără a face greșeli sau ședințe Aici împărtășim modalități ușoare de a pierde în greutate și de a obține un stomac tonifiat fără a suferi prin exerciții abdominale dureroase.

Cu toate acestea, rețineți că exercițiile abdominale singure este puțin probabil să scadă grăsimea din burtă. De exemplu, un studiu a descoperit că efectuarea de exerciții abdominale cinci zile pe săptămână timp de șase săptămâni nu a avut efect asupra grăsimii din burtă la 24 de femei 4. În schimb, asigurați-vă că vă asociați exercițiile abdominale cu o dietă sănătoasă și cardio regulat pentru a stimula arderea grăsimilor și a maximiza rezultatele. Zdrențele abdominale, podurile și scândurile sunt câteva dintre cele mai populare exerciții care vă pot ajuta să vă întăriți mușchii abdominali și să creați aspectul de abs cu șase pachete.

Împerechează exerciții abdominale cu o dietă sănătoasă și cardio pentru a optimiza rezultatele.

Ultimele Publicații Cel Mai Vizitat

Carnea, păsările de curte, ouăle, fructele de mare, produsele lactate, leguminoasele, nuci și semințele sunt doar câteva exemple de alimente sănătoase, bogate în proteine, pe care le puteți adăuga în dieta dvs.

De asemenea, poate ajuta la repararea și reconstruirea țesuturilor musculare și la păstrarea masei musculare în timpul pierderii în greutate. Încercați antrenamentul la intervale de mare intensitate Antrenamentul de mare intensitate, sau HIIT, este o formă de exercițiu care presupune alternarea între exploziile intense de activitate și perioade scurte de recuperare.

HIIT îți menține ritmul cardiac și crește arderea grăsimilor. Adăugarea HIIT în rutina dvs. Unul dintre cele mai simple moduri de a încerca HIIT acasă este să comutați între mers și sprint timp de de secunde simultan. Puteți încerca, de asemenea, să alternați între exerciții de mare intensitate, cum ar fi salturile, alpinistii și burpeesii, cu o scurtă pauză între ei. Rămâneți hidratat Apa este absolut crucială pentru aproape fiecare aspect al sănătății.

  • Luați în considerare postura dvs.
  • Exercițiile abdominale vor face ca stomacul meu să iasă mai mult? - Sănătate -
  • Cele 8 cele mai bune modalități de a obține rapid Abs 6 pachete | Nutriție | June
  • Dieta de slabit 5 kg intr o saptamana

Acesta slimmarea plicurilor un rol în toate, de la eliminarea deșeurilor la reglarea temperaturii. Rămâi bine hidratat poate ajuta, de asemenea, să-ți îmbunătățești metabolismul, să arzi grăsimi suplimentare din burtă și să ușureze obținerea unui set de abs-pack.

Cum arde grăsimea corporală în mod natural, crema-masaj pt...

Alte cercetări arată că apa potabilă poate reduce și pofta de mâncare și crește pierderea în greutate. Cerințele de apă pot varia în funcție de o varietate de factori, inclusiv vârsta, greutatea corporală și nivelul de activitate. Cu toate acestea, cele mai multe cercetări recomandă să bea în jur de litri uncii de apă pe zi pentru a rămâne bine hidratat.

pierde greutatea rapida

Opriți consumul de alimente procesate Alimentele puternic procesate, cum ar fi chips-urile, fursecurile, biscuitul și alimentele convenabile sunt de obicei bogate în calorii, carbohidrați, grăsimi și sodiu. Nu numai că, aceste alimente au de obicei un conținut scăzut de nutrienți esențiali, cum ar fi fibre, proteine, vitamine și minerale.

Nixarea acestor alimente nesănătoase din alimentația dvs.

regim de slabire la copii

Elementele nutritive din alimentele întregi, cum ar fi proteinele și fibrele, vă asigură, de asemenea, senzația mai plină de a reduce poftele și de a ajuta la pierderea în greutate 15, Fructele, legumele, cerealele integrale și leguminoasele sunt toate alternative nutritive la produsele de comoditate preambalate, cum ar fi mâncarea înghețată, produsele coapte și gustările sărate.

Reduceți carbohidrații rafinați Reducerea consumului de carbohidrați rafinați vă poate arderea grăsimilor pentru a obține abs să pierdeți grăsimi în plus și să câștigați abs-uri de șase pachete. Carburile rafinate își pierd cea mai mare parte din vitamine, minerale și fibre în timpul procesării, rezultând un produs final cu valoare nutritivă scăzută. Mâncând o mulțime de carbohidrați rafinați poate provoca vârfuri și prăbușiri ale nivelului de zahăr din sânge, ceea ce poate duce la creșterea foametei și aportul alimentar Mâncarea a multor cereale integrale, pe de altă parte, a fost legată de o circumferință redusă a taliei și de o greutate corporală mai mică De fapt, un studiu a descoperit că arderea grăsimilor pentru a obține abs care au mâncat o cantitate mare de boabe rafinate au avut tendința de a avea o cantitate mai mare de grăsime din burtă în comparație cu cei care au mâncat mai multe cereale integrale Scoateți carbohidrații rafinați din alimente precum produse de patiserie, paste și alimente procesate și, în schimb, bucurați-vă de cereale integrale, cum ar fi orez brun, orz, bulgur și cuscus pentru a ajuta la susținerea sățietății și a arde grăsimea din burtă.

Un aport mare de boabe rafinate a fost legat de grăsimea din burtă crescută. Completează fibra Adăugarea mai multor alimente bogate în fibre în dieta dvs.

Pierdeți grăsimea inferioară a abdomenului în 2 săptămâni (intens) - Antrenament la domiciliu

Fibra solubilă se deplasează prin tractul gastrointestinal nedigerat și poate ajuta la încetinirea golirii stomacului pentru a te face să te simți mai plin pentru mai mult timp Cercetările arată că obținerea de suficientă fibră în alimentația dvs. Fructele, legumele, cerealele integrale, nucile și semințele sunt doar câteva alimente sănătoase, bogate în fibre, pe care le puteți adăuga în dieta dvs.

Linia de jos Există mult mai mult pentru a obține abs abs cu șase pachete decât pentru a face doar câteva cârme sau scânduri în fiecare zi.

  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Dacă doriți să ardeți grăsimea în acele zone ale corpului dvs.
  • 8 moduri de a obține abs mari - fără greșeli - Pierdere În Greutate
  • Mușchii abdominali pentru femei | Sfaturi | June
  • Voi pierde greutatea pe glucophage

În schimb, necesită urmarea unei diete sănătoase și menținerea unui stil de viață activ care să vă ajute să vă atingeți obiectivele. Realizarea câtorva comutatoare simple în rutina zilnică vă poate oferi un set de abs-uri de șase pachete și vă poate îmbunătăți sănătatea în același timp.