20 de lire de scădere în greutate în 3 săptămâni


Picătură 20 de lire sterline în 3 săptămâni

Avertizare Pierderea a 10 kilograme în două săptămâni este grea. Deși intervențiile chirurgicale și medicamentele pentru pierderea în greutate sunt alegerile pentru multe persoane de a pierde în greutate rapid, schimbarea dietei și a stilului de viață poate contribui, de asemenea, la reducerea greutății și la o sănătate mult mai mare. Este important să rețineți că dietele pentru a pierde cantități mari de greutate într-o perioadă scurtă de timp sunt extrem de rare și ar trebui să le discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a continua.

Etapa Partea 1 din 3: Schimbarea a ceea ce mănânci Schimbați numai apă potabilă. Apa îți curăță sistemul, elimină toxinele inutile, ușurează pierderea în greutate.

La urma urmei, nu există calorii în apă, ceea ce o face o alegere excelentă față de băuturile zaharoase.

Pcb 20 pierdere în greutate - Pierderea în greutate pierdere oboseală perioadă

De fapt, dacă vă limitați la apă potabilă, șansele de a pierde în greutate vor crește. Dacă aveți nevoie de ceva aromat din când în când, alegeți ceaiuri neîndulcite. Vă puteți bucura de o ceașcă de cafea neagră sau puteți folosi puțin lapte degresat. Cofeina îți poate oferi un impuls, făcându-te să muncești mai mult atunci când faci exerciții fizice. Se dovedește că apa de băut îți poate crește și metabolismul, pe lângă faptul că te face să te simți plin.

Participanții la acest proces de pierdere în greutate au raportat pierderea a 15 kilograme în trei luni, în mare parte din consumul de apă doar. Elimină mâncarea rapidă din dieta ta. Scapă cu adevărat de ea.

Persoanele care urmează o dietă de bază pot uita și mănâncă mâncare rapidă o dată sau de două ori, fără să simtă rău. Cu toate acestea, pentru cei care se supun unui program de scădere în greutate într-un timp extrem de scurt ca acestaeste obligatoriu să se evite mâncarea rapidă. Evitați alimentele uleioase, grase și care au un nivel ridicat de zahăr. Orice este flăcată, prăjită, acoperită cu ciocolată, învelită sau umplută cu și conservată cu zahăr este haram.

20 de lire de scădere în greutate în 3 săptămâni pierderea în greutate tyrone garrett

Asigurați-vă că citiți eticheta de pe pachet. Chiar și alimentele precum iaurtul și barele de granola gustări cu ingrediente sănătoase, cum ar fi miere, fructe uscate, nuci etc. Mulți oameni găsesc alimente ca acestea sănătoase, dar nu sunt. Garnish carbs albi.

20 de lire de scădere în greutate în 3 săptămâni cât timp să piardă în greutate după binging

De la paste până la produse de patiserie pline cu carbohidrați simpli, care sunt de fapt deghizare. Acești mici infractori cresc nivelul de insulină, ridică depozitele de grăsimi și, în cele din urmă, câștigă în greutate.

  • Tobe pierdere în greutate
  • Albumina scazuta: efecte asupra sanatatii Pcb 20 pierdere în greutate Cum să piardă în greutate până la 35 kg în 3 zile 50 de ani de la Institutul de Nutritie Dieta 31 Iul de slăbire a pierdut până la 10 kilograme din greutatea sa doar în şapte zile.
  • Pierdere în greutate săptămână. Navigare principală

Pentru a reduce această creștere, eliminați carbohidrații rafinați; Aceasta înseamnă orez, pâine și cartofi, pe deasupra produse de patiserie, prăjituri, gogoși, chipsuri, covrigi și înghețată. Ești mai bine să renunți la carbohidrați în general. Imaginați-vă: 20 de kilograme în 2 săptămâni sunt destul de dure.

Pentru a-ți pune corpul în cetoză, unde corpul tău mănâncă grăsimi depozitate și nu depozite de glicogen pentru că este redustrebuie să consumi carbohidrați săraci sau fără. În afară de a nu consuma alimente zaharoase, trebuie să evitați și legumele pline cu amidon cartofi, dovleac, morcovicereale integrale inclusiv quinoa și orez brun și fructe zaharoase, precum banane, portocale și mere.

În plus, să-ți fie foame îți va crește dorința de a te întoarce la vechile tale obiceiuri.

20 de lire de scădere în greutate în 3 săptămâni puteți pierde în greutate fără o scară

Consumul de alimente care vă sunt bune pentru dvs. Când vei fi plin, vei face alegerea corectă. Dacă consumul de calorii negative este cu adevărat negativ, este dezbătut. Conform teoriei, există alimente care necesită cantități mari de energie pentru a digera, astfel încât consumul acestora va arde mai multe calorii decât caloriile conținute în aceste alimente.

dieta eficientă burtă subțire

Chiar dacă nu arzi caloriile care consumă aceste alimente, nu vei crește și caloriile din aceste alimente. Pentru legume, consumați mai multe sparanghel, cartofi dulci, broccoli, varză, conopidă, țelină, castraveți, usturoi, fasole verde, salată, ceapă, napi, spanac, ridichi și dovlecel.

Principii de dieta si efort fizic pentru scadere in greutate

Pentru fructe, alegeți afine, cantaloupe, afine, grapefruit, cantaloupe, limonadă, limes, portocale, mango, papaya, zmeură, căpșuni, roșii, mandarine și pepene verde.

Alegeți o proteină care conține și mai ales legume. În loc de carne de vită sau de porc, alegeți tipuri de carne precum puiul sau peștele. Mâncarea peștilor este foarte utilă, deoarece acizii grași prezenți în pește furnizează uleiul de care organismul are nevoie și reduce dorința de a mânca alimente pline de grăsime sau care te îngrașă.

Și în ceea ce privește legumele, bucurați-vă. Cină prânz mic dejun; mananca cat vrei. Legumele sunt foarte hrănitoare, în general nu au un nivel ridicat de calorii sau zahăr din nou, nu pierde efectiv grăsimea buricului în 1 săptămână și vă vor menține plini.

Legumele sunt calea cea scurtă pentru pierderea în greutate. Amintiți-vă doar că, în general, astfel de diete sunt nesănătoase și diete barbati durează mult. O alta este dieta Master Cleanse whiz demachiant ; ambele sunt diete pe bază de lichide. Dau rezultate rapide, dar sunt greu de urmărit și nu 20 de lire de scădere în greutate în 3 săptămâni recomandate timp îndelungat.

Dacă ești disperat, studiază-l, dar nu-l lua în serios. Partea 2 din 3: Schimbă modul în care mănânci Asigurați-vă că continuați să mâncați când este timpul să mâncați.

Chiar dacă este tentant să sări peste micul dejun sau postul toată ziua, nu ar trebui să o faci. Postul prelungit poate duce la pierderi musculare și alte probleme de sănătate, dar poate, de asemenea, să îngreuneze pierderea în greutate a corpului tău. Atunci când corpul uman nu primește suficienți nutrienți, corpul uman va economisi calorii prin arderea lor mai lent.

După câteva zile, veți pierde probabil o greutate destul de mare, dar după două săptămâni, greutatea va reveni. Excepția este dacă sunteți într-un program de post intermitent foarte regulat. Acest lucru se întâmplă atunci când nu mâncați timp de 8—24 ore și apoi mâncați după aceea un anumit aliment caloric de obicei mai mult.

În timp ce acestea sunt eficiente, faceți acest lucru numai cu aprobarea medicului dumneavoastră. Dacă nu o faci corect, poți crește tendința corpului tău de a păstra grăsime. Nu mâncați după o anumită oră. Mulți oameni de succes se lipesc de o dietă cronologică.

Adică decid să nu mănânce după o anumită oră, de obicei între orele 19 și Mâncarea noaptea este cea mai proastă pentru majoritatea oamenilor, televiziunea pornind și prietenii gustând și ei.

Este dur emoțional, dar va plăti mai târziu. Trebuie să fii atent la tine. Această regulă este suficientă doar cinci sau șase zile pe săptămână. Dă-ți ocazia să ieși cu prietenii; dar asta nu înseamnă că poți ocoli. Limitați-l la un pahar de vin roșu și gustări; nu mâncați întreaga bufet. Gestionează-ți caloriile.

Pcb 20 pierdere în greutate

Ideea că este vorba despre calorii este veche. În esență, corpurile oamenilor sunt diferite și nu toate caloriile sunt obținute la fel. În plus, numărarea caloriilor suge. Pentru o dietă ca aceasta, setează-ți caloriile pentru o zi. Dacă ați făcut-o corect cu rezultate bune, mâncați o felie de tort de ciocolată sau mâncați mai mult piept de pui. Nu exagera, dar nu suferi. Trebuie să echilibrezi caloriile pe care le arzi cu caloriile pe care le consumi.

Cu alte cuvinte, cu cât faci mai mult efort, cu atât poți mânca mai mult. Pierderea în greutate apare atunci când 20 de lire de scădere în greutate în 3 săptămâni mai multe calorii decât consumi. Pentru a pierde 20 de kilograme 9 kilograme în două săptămâni, 20 de lire de scădere în greutate în 3 săptămâni să pierzi puțin sub 1,5 kilograme grame în fiecare zi.